“Svarte ikke ril forventningene”

Stefan's Steakhouse, Helsinki
Vurdert som nr. 127 av 2 000 Restauranter i Helsingfors
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Vi ankom 15 min før avtalt tid og følte oss oversett av hovmester som etter noen min ba oss sette oss å vente, helt greit.
Etter 10 min til ble vi anvist til et bord rett ved inngangen som var ledig når vi kom, hvorfor kunne vi ikke bli plassert der med en gang?

Vi bestilte drikke som kom kjapt og bestilte da mat. Det tok over 45 min før den kom og sa var det blitt kaldt. Helt klart at det hadde stått klart men ikke blitt båret ut.
Smakene var bra, og mørt kjøtt var det.

Vi ba om regningen som kom ganske raskt, men måtte vente nok et kvarter før vi faktisk fikk betalt. Det er for dårlig

Her må man ha god tid!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 2512henning

Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære. Vi var en gruppe på 11, alle fikk varm mat samtidig. Oppmerksom kelner. Valget falt på en treretters anbefalt meny med vinpakke.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 414randis
Anmeldt 7. februar 2018 via mobile enheter

Må besøkes dersom man er i Helsinki! Fantastisk restaurant med utrolig interiør, musikk som matcher stemningen, flotte servitører og den beste biffen jeg har spist! Ligger kjempe sentralt. Byr på god stemning, og man blir lett sittende og prate i timesvis når man først har satt seg.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, verenemh
Anmeldt 28. november 2017

Vi ankom restauranten med en forventning om at de leverte. Det gjorde de også. God mat, kvalitet. Det grenser til ekslutivitet. Litt lang tid gikk før vi fikk maten. Men vi koste oss med godt øl - denne gangen, mens vi ventet. Entrecoten som skulle være 250 gr. mener jeg var litt liten og tynn. Men det smakte aldeles fortreffelig. Jeg kan anbefale dette stedet.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Kjetil G
Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Dette er en kulinarisk opplevelse med fantastisk gode omgivelser, betjeningen var fantastisk med oppfølging og hadde en flott humor ved bordet. Forretten bestod av ev fantastisk beef tartar som etterfulgte med en nydelig tender loin. Dette er en plass jeg anbefaler for alle.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Andreas D

Reisende som så på Stefan's Steakhouse, Helsinki, så også på

Helsingfors, Uusimaa

Har du vært i Stefan's Steakhouse, Helsinki? Del dine erfaringer!