Agoda.comUSD 147
CheapTicketsUSD 141
Prestigia.comUSD 219
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger perfekt til i hjertet av Helsingfors. Store, flotte rom med god plass. Nydelig frokost og hyggelig personale! Eneste spesielle er at de tar seg meget godt betalt om du skulle ønske å prøve saunaen på hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, j_rgenf805
Anmeldt 5. juli 2017

Dette var bra:
+ fine rom
+ renholdet av rommene var veldig bra!
+ hyggelig betjening!
+ sentralt plassert i sentrum
+ god frokost!
+ hyggelig "pub" i første etg.
Dette var ikke bra:
- ingenting spesielt

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, ProfessorTravelling
Anmeldt 29. januar 2017 via mobile enheter

Overnattet to netter på dette hotellet i forbindelse med forretningsreise. Hotellet ligger sentralt i forhold til sentrum, med kort vei til togstasjonen hvor toget går til flyplassen. Trikken kan du ta omtrent rett utenfor hotellet. Rommet var stort og greit, og renholdet var bra. Servicen på hotellet var bra. Frokosten var kanskje litt snau, men helt grei. Kort vei til restauranter, butikker osv. Hotellet kan anbefales.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, knvat
Anmeldt 16. juli 2016 via mobile enheter

Ankom med ferge fra Åland tidlig formiddag - og møtte en strålende hyggelig dame i resepsjonen. Fikk rommet vårt med det samme - og veiledning til nærmeste parkering.

Flott, moderne rom med meget gode senger. Lekkert bad med "spa-følelse". Beliggende midt i det mest sentrale området i byen, kort vei til lekre butikker og restauranter. Kort vei også til byens severdigheter. Frokosten er helt OK med basis utvalg, forventer nok mer på et ellers fantastisk hotell som dette.

Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, RandiL218
Anmeldt 27. juni 2016

Rommene på hotellet var utrolig små, måtte gå sidelengs for å få lagt seg. Frokost var god og hyggelig, personalet hyggelig. Litt tull et par ganger med nøkkelkortet på de to dagene! Måtte stadig byttes! Prisen var rimelig.
Svært sentralt og aldeles ypperlig beliggenhet i så måte.

Romtips: Midt i bygate, utsikt forventes ikke. Forstyrrende trafikk med vindu oppe men bra aircon.
Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste med venner