TributePortfolio
Travelocity
Booking.comUSD 134
Expedia.comUSD 134
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Rolig beliggenhet, i gåavstand til alt for de som liker å vandre litt rundt for å bli kjent med byen. Hotellet har tatt vare på detaljer fra tiden som fengsel som gir det særegenhet. Fine rom og god mat til frokost og i restauranten

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Gro Monika G
SamiJ306, Chief Concierge på Hotel Katajanokka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Greetings from Katajanokka.
I am happy to hear you liked the way the history here has been taken in notice. It is nice to hear you had a nice stay with us. Welcome again!

With kind regards,

Sami Joutsenvuo
Chief Concierge
Hotel Katajanokka

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold her. Det var et fint grøntarealet rundt hotellet. Hotellet lå akkurat passe langt fra sentrum. Trikken stoppet rett utenfor. Lite støy, sannsynlig pga av tykke vegger.Greie rom. God frokost. Hyggelig personale. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, anitak255
EerikaRinne, Johtaja på Hotel Katajanokka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Hej Anita

Tack för ert feedback. Trevligt att höra att ni trivdes bra hos oss och var nöjda med service.

Jag hoppas att ni hade ett bra semester i Finland, och hoppas att ni återkommer snart igen!

Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Vakkert hotell, herlig beliggenhet, fantastisk personale, fine rom.
Hundevennlig hotell hvor man parkerer rett utenfor døra. Fine lufteområder Kort vei til utstillingen i Helsinki og sentrum.
Et hotell å anbefale på det varmeste!
Hotellet har vært med i programmet "Nordens Perler" på Norsk TV.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, kimgK6939XH
EerikaRinne, Johtaja på Hotel Katajanokka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2017

Hej Kim

Hälsningar från Skattudden och stort tack för ert feedabck.
Det är skönt att höra att ni trivdes bra hos oss.
Jag hoppas att hela besöket till Helsingfors gick bra, och hundutställning var också en succe för er.

God Jul och Gott Nytt År!

Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Har her med 6 andre kompiser. Fin beliggenhet, men et trikkestopp rett utenfor. Fine rom og hyggelig personale.

God frokost og behagelige senger. Veldig bra og rent hotell.
Kanskje litt varmt kjøleskap, men det skulle utbedres av personalet.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 719alexanderh
EerikaRinne, Johtaja på Hotel Katajanokka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2017

Hej Alexander

Tack for ert feedback.
Trevligt att höra att ni trivdes hos oss.
Jag hoppas att ert besök i Helsingfors var bra i sin helhet.

Gott Nytt År & Välkomme åter!

Anmeldt 18. juli 2017

Reint, stille, og god mat. Serviceinnstilt personale. Svært god seng. Kjekt med konsertar i hagen. Trikk rett utanfor porten. Me var der 4 netter og kan anbefala hotellet på det varmaste. Dette var "escape from the ordinary" :)

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Gudrun L
Svar fra ledelsen:Besvart 22. juli 2017

Dear Gudrun,

Thank you for your kind words & review. I am glad to see you had a nice stay with us. Enjoy your summer & welcome again!

With kind regards,

Sami Joutsenvuo