TributePortfolio
Orbitz.comUSD 135
CheapTicketsUSD 135
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Tidligere fengsel som ble nedlagt i 2002. Åpnet som hotell fem år senere. Beholdt det som kjennetegner fengsel bygget i samme tidsperiode. Murstein og jern.
Fin atmosfære i matsalen. Romslige rom og bad. Badstu og trimrom. Store grøntarealer i nærheten. Og sjø.
Hva mer kan man ønske seg?
Personalet er trivelig og hjelpsomme.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 20annekristins
SamiJ306, Chief Concierge på Hotel Katajanokka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Greetings from Katajanokka!

Thank you for your kind rating & review! It is nice to hear you liked the extraordinary atmosphere we have here in the former prison. I am happy you liked the way the hotel has been done. It is important for us to honor the history here while being a modern hotel at the same time. I hope you can visit us again in the future.

Anmeldt 16. november 2018

En kjempe tøff mulighet til å overnatte i fengsel. Selv om du er fri til å gå når du vil, så finner du følelsen av å være i et fengsel med noen mer eksklusive fasiliteter. Hotellet ligger makelig til i forhold til sentrum. Trikken stopper rett utenfor muren dersom du ikke tar i bruk apostlenes hester.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, AnneMarieS989
SamiJ306, Chief Concierge på Hotel Katajanokka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Dear AnneMarie,

Thank you for your review. It is nice to hear you liked our hotel, as well as how the history is honored here.
Please remember that into this prison you are always welcome to return.

Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Rolig beliggenhet, i gåavstand til alt for de som liker å vandre litt rundt for å bli kjent med byen. Hotellet har tatt vare på detaljer fra tiden som fengsel som gir det særegenhet. Fine rom og god mat til frokost og i restauranten

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Gro Monika G
SamiJ306, Chief Concierge på Hotel Katajanokka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Greetings from Katajanokka.
I am happy to hear you liked the way the history here has been taken in notice. It is nice to hear you had a nice stay with us. Welcome again!

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold her. Det var et fint grøntarealet rundt hotellet. Hotellet lå akkurat passe langt fra sentrum. Trikken stoppet rett utenfor. Lite støy, sannsynlig pga av tykke vegger.Greie rom. God frokost. Hyggelig personale. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, anitak255
EerikaRinne, Johtaja på Hotel Katajanokka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Hej Anita

Tack för ert feedback. Trevligt att höra att ni trivdes bra hos oss och var nöjda med service.

Jag hoppas att ni hade ett bra semester i Finland, och hoppas att ni återkommer snart igen!

Med vänlig hälsning
Eerika Rinne
General Manager

Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Vakkert hotell, herlig beliggenhet, fantastisk personale, fine rom.
Hundevennlig hotell hvor man parkerer rett utenfor døra. Fine lufteområder Kort vei til utstillingen i Helsinki og sentrum.
Et hotell å anbefale på det varmeste!
Hotellet har vært med i programmet "Nordens Perler" på Norsk TV.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, kimgK6939XH
EerikaRinne, Johtaja på Hotel Katajanokka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2017

Hej Kim

Hälsningar från Skattudden och stort tack för ert feedabck.
Det är skönt att höra att ni trivdes bra hos oss.
Jag hoppas att hela besöket till Helsingfors gick bra, och hundutställning var också en succe för er.

God Jul och Gott Nytt År!

Med vänlig hälsning

Eerika Rinne