Hurb
Agoda.comUSD 175
Destinia.com
Prestigia.com
Anmeldt 20. november 2018

Dette var et sjelden spennende konsepthotell. Historien til dette fengselet er like «fengslende» som omgivelsene føles.
Dette ble et av mine nye favoritthotell fra første øyeblikk.
Flotte rom, fantastiske senger, utmerket service især av resepsjons personalet, og ikke minst super mat. Mye av fengselets originalinnredning er bevart og gjør oppholdet til en opplevelse i særklasse.
Lyst på et annerledes hotellopphold, vel da anbefales dette hotellet på det sterkeste.
Et av mine førstevalg i Helsinki fremover.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, resamuel
SamiJ306, Chief Concierge på Hotel Katajanokka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Greetings from Katajanokka!

Great to hear you really liked our quite unique hotel. The idea here is to honor the history while being modern boutique hotel at the same time. I am really happy you liked the concept. I am glad you had interesting, but especially enjoyable stay here. Into this prison you are always welcome to return.

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Tidligere fengsel som ble nedlagt i 2002. Åpnet som hotell fem år senere. Beholdt det som kjennetegner fengsel bygget i samme tidsperiode. Murstein og jern.
Fin atmosfære i matsalen. Romslige rom og bad. Badstu og trimrom. Store grøntarealer i nærheten. Og sjø.
Hva mer kan man ønske seg?
Personalet er trivelig og hjelpsomme.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 20annekristins

Greetings from Katajanokka!

Thank you for your kind rating & review! It is nice to hear you liked the extraordinary atmosphere we have here in the former prison. I am happy you liked the way the hotel has been done. It is important for us to honor the history here while being a modern hotel at the same time. I hope you can visit us again in the future.

Anmeldt 16. november 2018

En kjempe tøff mulighet til å overnatte i fengsel. Selv om du er fri til å gå når du vil, så finner du følelsen av å være i et fengsel med noen mer eksklusive fasiliteter. Hotellet ligger makelig til i forhold til sentrum. Trikken stopper rett utenfor muren dersom du ikke tar i bruk apostlenes hester.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, AnneMarieS989
SamiJ306, Chief Concierge på Hotel Katajanokka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Dear AnneMarie,

Thank you for your review. It is nice to hear you liked our hotel, as well as how the history is honored here.
Please remember that into this prison you are always welcome to return.

Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Rolig beliggenhet, i gåavstand til alt for de som liker å vandre litt rundt for å bli kjent med byen. Hotellet har tatt vare på detaljer fra tiden som fengsel som gir det særegenhet. Fine rom og god mat til frokost og i restauranten

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Gro Monika G
SamiJ306, Chief Concierge på Hotel Katajanokka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Greetings from Katajanokka.
I am happy to hear you liked the way the history here has been taken in notice. It is nice to hear you had a nice stay with us. Welcome again!

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold her. Det var et fint grøntarealet rundt hotellet. Hotellet lå akkurat passe langt fra sentrum. Trikken stoppet rett utenfor. Lite støy, sannsynlig pga av tykke vegger.Greie rom. God frokost. Hyggelig personale. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, anitak255
EerikaRinne, Johtaja på Hotel Katajanokka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Hej Anita

Tack för ert feedback. Trevligt att höra att ni trivdes bra hos oss och var nöjda med service.

Jag hoppas att ni hade ett bra semester i Finland, och hoppas att ni återkommer snart igen!

Med vänlig hälsning
Eerika Rinne