“Venne par til middag.”

Kjøkken: Italiensk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. desember 2018

God mat, men ikke noe Wow faktor, det siste lille manglet. Ventet nesten 1 time mellom forrett og hovedrett. Det er for lang tid, og trekker ned helhets inntrykket litt. Prisene er ok, mulig litt dyrt, i forhold til kvalitet, og størrelse på porsjoner. Hyggelig personale.
Men når man ber om Pepsi Max, og servitøren sier at det har vi ikke, men vi har noe som er bortimot helt likt, ja da bør man ikke servere SUKKER holdig brus, som ikke smaker i nærheten av det man egentlig bestille.

Hyggelig besøk, men dessverre ikke full score fra oss.

Takk, ivanrenes

Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

Vi spiste kokkens 5-retter til 57 euro pr pers. Alt var helt fantastisk og levde virkelig opp til forventningene. Godt utvalg av italienske rødviner. God service og hyggelig atmosfære. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Forarsveen
Ragucrew, Johtaja på Ragu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2017

Mange tak! Velkommen igen! :)

Anmeldt 22. mai 2017 via mobile enheter

Vi var her på jobbmiddag og hadde bestilt 4 retters surprise menu med vinpakke til. Fantastisk mat og kjempegode viner. Vinmenyen kunne man bestille i halve porsjoner, noe som var akkurat passe ved fire retter. Kelneren var super og hun var flink til å presentere både rettene og vinen vi fikk til. I tillegg hadde hun en passe mengde ispedd humor i presentasjonen sin som gjorde at vi følte oss spesielle. Masse spennende retter hvor høydepunktet var røkt lammetartar som ble servert som forrett i lukkede glass med røyk oppi.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Gullet1
Anmeldt 26. februar 2017 via mobile enheter

Vi spiste en nydelig og velkomponert 5-retter fulgt av en god vinpakke :) Rolig og trivelig atmosfære, anbefales :)

Dato for besøk: juni 2016
Takk, halvorhvor
Anmeldt 22. november 2016 via mobile enheter

Kom hit litt tilfeldig - ble overrasket over fantastisk mat. Kom litt sent på kvelden så vi fikk tilbud om Surprise menu. Den besto av laks med tilbehør som på bildet, nydelig lam med byggryn og noe mango is m.m. til dessert. Og selvfølgelig godt tilpassede viner. Anbefales på det varmeste. Helsingfors bortgjemte perle av en restaurant.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Toril S

Reisende som så på Ragu, så også på

Helsingfors, Uusimaa
Helsingfors, Uusimaa

Har du vært i Ragu? Del dine erfaringer!