“middag sammen med gode venner.”
Anmeldelse av Nokka

Nokka
Vurdert som nr. 18 av 1 926 Restauranter i Helsingfors
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. desember 2018

Dette var bra, veldig flotte lokaler, hyggelige servitører.
Mulig litt ensformig meny, men vi fant alle noe vi likte.
Kvaliteten var god, rikelig med gode smaker.
Vinen var mulig priset litt dyr, i forhold til merke og kvalitet.
Totalt sett en hyggelig opplevelse, kan anbefales.

Takk, ivanrenes
TerhiNokka, Johtaja på Nokka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Tusen takk! Velkommen igjen!

Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Dette bar skandinavisk gormet på sitt aller beste! Utrolig leken meny med mye gode smaker. Fantastiske lokaler som skapte en god atmosfære.

Dato for besøk: august 2017
Takk, christinek253
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Vi bestilte tasting menu på 5 retter, og fikk 2 ekstra retter inkludert. Setevarme en smaksopplevelse utav denne verden!
I tillegg kjøpte vi vinpakken, som passet veldig godt til.
Vi koste oss i ca 3 timer, og var meget fornøyde når vi forlot stedet.
Veldig god service, noe tregt mot slutten av kvelden.
Ikke billigste stedet, men kvalitet og smak veier definitivt opp.

Dato for besøk: juli 2017
2  Takk, P4560ZWmariaw
Anmeldt 14. mai 2017 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 25 personer. Maten og drikke var forhåndsbestilt. Flotte lokaler og bra service. Maten var svært god. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, 127knutm
Anmeldt 18. august 2015

Her var det mye godt på menyen! Reinsdyrtartar var fantastisk godt. Stemningen var hyggelig og rolig. Servicen i toppklasse. Hit kommer vi gjerne tilbake.

Dato for besøk: juli 2015
2  Takk, ENEOslo

Reisende som så på Nokka, så også på

Helsingfors, Uusimaa

Har du vært i Nokka? Del dine erfaringer!