“Hr”

God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Kampinmalmi
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Dette er et hyggelig sted med samisk inspirasjon. Prisen er litt høy men det er en hyggelig atmosfære. Stedet kan anbefales til alle som ikke har vært her tidligere.

Takk, Erik M

Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Er du ute etter typisk finsk mat så er dette stedet. Servicen var helt grei, lokalet er lafta restaurant med heklegardiner. Forretten var nydelig, en rødbete risotto. Vi testet to hovedretter med reinsdyr, flott presentert, men smaken var ikke der.

Takk, Christine K
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Kort oppsummert: God mat, grei pris og enkel service. Veldig sjarmerende lokale litt bortgjemt, godt gjennomført. Anbefaler å bestille "lappish game menu" for to. Hovedretten var veldig god og desserten var god. Ikke noen luksuriøs restaurant, selvfølgelig, greie priser fremdeles. Fantastisk saus til maten, drikken vi fikk til var ikke mye å skryte av. Vinen smakte rart og ølet var tynt. Besøker gjerne igjen.

Takk, Mikal L
Anmeldt 12. oktober 2016 via mobile enheter

Lappi er en veldig typisk temarestaurant som ser ut til å satse på det turister forbinder med Finland, nemlig reinsdyr.

Men har man smakt reinsdyr før, vil man bli skuffa. For denne maten kostet for mye til å bare være OK. Retten var enkel og har alle forutsetninger for å være bra, men det vi fikk servert var dessverre smakløst og kjedelig. Kjøttet litt vassent, potetstappen litt salt og tyttebærene litt sure.

Men vinen vi fikk anbefalt var ganske god i det minste.

Takk, Tessa2309
Anmeldt 19. februar 2016 via mobile enheter

Jepp. Denne setningen her skriver jeg bare for å nå kravet om ett hundre tegn i hver feedback, for tittelen min sier alt jeg har å si.

Takk, Mathias H

Reisende som så på Restaurant Lappi, så også på

Har du vært i Restaurant Lappi? Del dine erfaringer!