“For dyrt, best for veganere”
Anmeldelse av Juuri - STENGT

Juuri
Kjøkken: Sjømat, Skandinavisk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2020

Kjøtt bare i to retter, 1 spiseskje med tatarbiff og 1 spiseskje med «pork belly». Dette var alt vi fikk når vi ville ha «alt»,dvs 6 retteren. Masse grønnsaker, men det er ikke verdt alt me betalte. Sorry, terning kast 3. Vinpakken var god, desserten likeså, så god 3’er gis til dette.

Takk, Olivia H

Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Jeg fikk anbefalt dette stedet, og det var bra. Finsk restaurant med overraskelse meny. 4 retter. Spennende mat og gode råvarer. Kan anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Hege J
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Dette var meget bra. Vi kastet oss over tasting menyen og ble ikke skuffet. Fikk et bredt spekter av finske smaker, og det var virkelig en fin opplevelse. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 595trudeb
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Elsker å prøve restauranter som dette, sapas, finsk tapas, er et spennende konsept. Vi hadde en set meny med vin og fikk servert spennende og god mat med nordisk preg. Hyggelig personale. Vel verdt et besøk!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Andahl87
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Fant en anbefaling om å dra hit å spise og angrer ikke et sekund. Gikk for 6 retters overraskelsesmeny og fikk mange deilige smaker. Fikk en ekstra appetizer + kjempegodt brødt med pisket smør. Koster litt men vel verdt pengene.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, klarsen81

Reisende som så på Juuri, så også på

Helsingfors, Uusimaa
Helsingfors, Uusimaa