“Ypperlig biff middeg”
Anmeldelse av Ohana GastroBar

Ohana GastroBar
Vurdert som nr. 2 av 62 Restauranter i Gran Alacant
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat service og vin ingenting og utsette. Til alle som vil på restaurant kan denne anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Amund H
Israel S, Gerente på Ohana GastroBar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Thank you for your comment, we are glad that you´ve enjoyed our meet and wines. we would love to see you back very soon.

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Denne restauranten anbefales. Ikke så enkelt å finne fram, ligger i en bakgate i Gran Alacant. Vi fikk den anbefalt.
Liten og hyggelig restaurant med ikke for mange bord, synes tydelig at det er satset på at gjestene skal få en opplevelse på restauranten. Svak bakgrunnsmusikk.
Hyggelig servitør og personale som kunne faget sitt. Vi fikk svar på våre spørsmål både angående drikke og mat.
Vi bestilte grillet kjøttretter med pommes frites, salat og peppersaus. Dette smakte fortreffelig. Prisene var OK. Det var flere retter å velge mellom.

1  Takk, Jorund51
Israel S, Propietario på Ohana GastroBar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Thank you so much for your review! We are glad that you enjoyed the experience in olur restaurant!, I know is not easy to find Ohana, once you are here we do our best to please you!
We wish you all the best!

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Alltid hyggelig å besøke Ohana. Verdens beste pølser Man blir tatt imot med et stort smil og går derifra med et enda større. Vi kommer igjen.

Takk, Trond N
Israel S, Propietario på Ohana GastroBar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2018

Hi Trond!

We are glad that you enjoyed it! Thank you very much for you review and for coming back twice in less that a week!!!
Its a pleasure you have you here!
See you soon!

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig atmosfære i resturangen. Hyggelig kelner og veldig god mat. Beste mat i området her.

Takk, Bente R
Israel S, Propietario på Ohana GastroBar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2018

Thank you very much for your nice review!! We are glad that you enjoyed the Ohana experience!
Best regards!

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, vin og service. Mange valg både vegetar og glutenfri, som passet vårt selskap fint. Vi ville sitte oppe på terrassen, men det ble litt i det varmeste laget, så vi valgte å sitte inne nede, hvor det var behagelig temperatur. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Grykath
Israel S, Propietario på Ohana GastroBar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2018

thank you very much for your nice review about Ohana, its a pleasure for us to have customers like you!
See you soon!
Best regards!

Reisende som så på Ohana GastroBar, så også på

Gran Alacant, Costa Blanca

Har du vært i Ohana GastroBar? Del dine erfaringer!