“Beste spisested på Gran Alacant”
Anmeldelse av Ohana GastroBar

Ohana GastroBar
Vurdert som nr. 3 av 62 Restauranter i Gran Alacant
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Endelig tilbake i Spania. Måtte legge turen innom Ohana. Verdens hyggeligste betjening. Tror ikke vi har vært på noe sted hvor man blir tatt så godt vare på. Når maten og vinen er førsteklasses, så er det nødt til å bli bra. Det blir flere besøk i løpet av ferien.

Takk, Trond N
cesarohana, Propietario på Ohana GastroBar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Thank you very much for your review, comments like this helps us to keep working hard and give the 100% everysingle day.

Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening, kult lokale og fin utsikt. Vi hadde en flott kveld og kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, birtee2019
Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Nok et svært hyggelig besøk. Fantastisk mat og god drikke. Servicen er som alltid helt på topp. Vi gleder oss til å besøke dere på nyttårsaften.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Trond N
Israel S, Propietario på Ohana GastroBar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2020

Thank you very much for your lovely review and top rate! We are glad that you enjoyed the experience at Ohana!
See you soon!
Best regards,

Anmeldt 18. november 2019 via mobile enheter

Vi spiste ytrefilet og "slakterbiff" (hanger steak) med godt tilbehør. Nydelig mat, perfekt tilberedt. Mørt og fint kjøtt.
Vennlig betjening og god service. Vi var veldig fornøyd!

Dato for besøk: november 2019
Takk, mortenmarconini
Israel S, Propietario på Ohana GastroBar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2019

HI there! Thank you very much for your nice review and top rate! We are glad that you enjoyed it! We will always do our best for you!
Best regards,

Anmeldt 25. oktober 2019

God sørvis og en betjening som snakket engelsk. Maten smakte utmerket. Vi spiste en miks tallerken med div grillet kjøtt og bakt potet. God husets vin. Fantastisk utsikt. Dette er et spisested vi garantert kommer tilbake til, og som vi vil anbefale våre venner.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 60kariv

Hi Kari!
Thank you very much for your lovely review and top rate! It´s a pleasure for us if you enjoyed the experience. Thank you for your recommendation to your friends!
Best regards and see you soon!

Reisende som så på Ohana GastroBar, så også på

Gran Alacant, Costa Blanca

Har du vært i Ohana GastroBar? Del dine erfaringer!