“En godt måltid”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

God service og god mat. Absolutt verdt et besøk. Kan være litt vanskelig å finne frem, men ikke gi opp.

Takk, Sukkertoppen_18

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig biff m/tilbehør. Tok en Irish til dessert. Fantastisk god mat og god service. Anbefales

Takk, leneh774
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med maten. Passa bra for oss som hadde små barn med oss da de åpner kl. 17. Hyggelig betjening og kommer gjerne tilbake igjen.

Takk, Ingrid L
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Denne restauranten har nydelig biff, hvor de har tilbehør tilhørende forskjellig steder i verden. Spiste mexicansk biff, veldig mør og god. Baktpotet med hvitløksmør var helt nydelig.

Koselig betjening, og trivelig sted. Absolutt et sted man bør stikke innom hvis man er i gran alacant.

Fruen spiste mozzarella salat, og syntes den var nydelig. Prisene er litt under Norge, men stivt til å være Spania

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 714alexanderg
Anmeldt 10. november 2017

Litt bortgjemt men vi fant frem. Utmerket biff og tilbehør. Husets vin var god og personalet ga god service. Eneste minus at det er høyt støynivå i det lille lokalet. Vi tar garantert turen igjen.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Kapteinen

Reisende som så på Patagonia Steak House, så også på

Gran Alacant, Costa Blanca

Har du vært i Patagonia Steak House? Del dine erfaringer!