“God mat”

MARIA II Chinese Restaurant
Vurdert som nr. 20 av 62 Restauranter i Gran Alacant
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Ligger i Gran Alacant. Selv om restauranten ikke er så innbydende utenfra, ble inntrykket endret når man kom inn. Restauranten ble anbefalt fra venner for god og rikelig kinesisk mat, vi ble ikke skuffet. Hyggelig betjening og pris. Anbefales.

Takk, Jorund51

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

De har fantastisk god mat (god porsjon, gode smaker og godt utvalg), kjempemessig service og dødsgode irish coffee. Tony og de andre ansatte smiler alltid og er imøtekommende, og setter pris på litt prat. Har du ikke vært her, har du gått glipp av det beste på gran alicant. Sterkeste anbefalinger

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, tommy_590
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Hos Tony får du alltid fantastisk mat. Vi har vært på Gran Vista 8 ganger og må alltid innom Tomy. Maten er alltid veldig god, servering fantastisk og du føler deg alltid velkommen. Vi avslutter alltid kvelden på Maria 2 med Tony’ s fantastiske irish Coffee. Terje Ø

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, T O
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Ser ikke så "fancy" ut og er det heller ikke. Maten derimot, den var meget god!! Store porsjoner og gode priser. Vi var 6 og bestilte "mixed for six". Mye forskjellig, alt var godt og fint tilberedt. Husets rødvin var også god.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, thomasfC5787DQ
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Vi fikk MASSE god kinamat med den venstre 6-personers menyen. Helt Ok husets vin og god service. Nydelig and, her lig salat med dressing og en surf and turf som skikkelig leverer på smaker

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 802mikeu2015

Reisende som så på MARIA II Chinese Restaurant, så også på

Gran Alacant, Costa Blanca

Har du vært i MARIA II Chinese Restaurant? Del dine erfaringer!