“En indisk inspirert restaurant”
Anmeldelse av Hemingway Bistro

Hemingway Bistro
Vurdert som nr. 11 av 62 Restauranter i Gran Alacant
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Du gjør ikke noe stor tabbe med å legge inn et besøk på denne restauranten, men forvent ikke en stor opplevelse. Men du får ikke servert noe usmakelig.

Takk, Sukkertoppen_18

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Vi har spist på denne restauranten er del ganger, mat og service har tidligere vært helt ok. Ikke de helt store opplevelsene men greit nok. I år har vi vært her for siste gang. Prisene har steget og kvaliteten har sunket drastisk .mitt siste måltid var nesten ok, min mann sitt var uspiselig , kremert kjøtt . Ingen tilbud om ny mat . Ingen forståelse ved klage. Dette er for dårlig . Bordet ved siden av oss fikk Og uspiselig mat. Aldri mer .

Takk, 668ceciliem
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Ok porsjon str og friskt, men litt smakløst og kjedelig.
Hadde nok for store forventninger basert på tidligere anmeldelser. Grei betjening og ok tidsbruk, men prøver annen plass neste gang.

2  Takk, 426camillal
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Relativt smakløst, og fant en bit med smeltet plast på pizzaen. Slagordet er “taste the difference”, kan ikke se at de prøver på det.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Frankb1973fb
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Hadde en særdeles god middagsoppevelse her i 2017, og var kanskje litt for høye forventninger.
Bord var bestilt i arealet mot gata, og det var helt greit.
Var imidlertid kun en servitør på denne delen, og det ble litt uheldig med tanke på å få med seg alle bestillinger etc.
Men som alltid, meget god mat!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 6523Trond

Reisende som så på Hemingway Bistro, så også på

Gran Alacant, Costa Blanca

Har du vært i Hemingway Bistro? Del dine erfaringer!