“Geggjaður matur og gott verð!”
Anmeldelse av Strikid

Strikid
Vurdert som nr. 5 av 66 Restauranter i Akureyri
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ótrúlega góður matur og flott þjónusta! Barnaréttirnir voru ótrulega vel útlatnir (var ótrúlegt en satt borið salat fram með barnaréttunum sem okkar börn vilja ótrúlegt að á mörgum stöðum þarf að borga aukalega ef barn vill fa kál eða tómat með matnum en þarna var þetta ótrúlega vel út látið!
En við fórum í 3 rétta seðilinn og vorum vel södd :)

Takk, 558sifs

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Frábær matur, góð þjónusta og frábært umhverfi með útsýni yfir Eyjafjörðinn. Þjónustulundað starfsfólk. Gef þessum stað mína bestu einkunn

Dato for besøk: juni 2020
Takk, ruthornolfs
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Lite interesse fra servitørene både før og etter bestilling, lenge å vente på maten selv om alle bestilte det samme. Og maten var dårlig - rett og slett. Følte oss uvel da vi forlot stedet.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Turdans
Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Spiste på Strikid på vår tur gjennom Akureyri. Fin beliggenhet i 5 etasje med utsikt utover havnen. Det fungerte som både bar og resturant, så det var høy listepop som ble spilt. Vi begge bestilte tenderloin/indrefilet, og maten var ok. Mye kjøtt og lite tilbehør. Middag med dessert kom på ca 10 000 isk per pers. I dyreste laget ut fra maten man fikk. Gikk derfra og tenkte jeg kunne gjort dette bedre selv, og jeg er ikke kokk.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, tonjef917
Anmeldt 15. april 2017 via mobile enheter

Et tilfeldig besøk på restaurant i Akureyri! Restauranten er i 5. etasje ved havnen men har heis! Undertegnede bestilte en entrekote mens min kone bestilte dagens fisk! Entrekoten var medium og delt etter den var stekt. Den var perferkt stekt og krydret! Bernaisen passet godt sammen med grønnsaker som var lokale! Det ble et meget godt måltid. Min kone skrøt også av sitt valg, dagens fisk. Den ble også servert med sauser og lokale grønnsaker! Vi var enige om at denne restsuranten var et godt valg!

Dato for besøk: april 2017
Takk, Arvid1953

Reisende som så på Strikid, så også på

Akureyri, Northeast Region

Har du vært i Strikid? Del dine erfaringer!