“Mikil vonbrigði, léleg þjónusta”
Anmeldelse av Humarhofnin - STENGT

Humarhofnin
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Mikil vonbrigði, léleg þjónusta og manni svarað fullum hálsi þegar við höfðum orð yfir að brauð hafi ekki komið, samt hafði þjónninn við pöntunina haft mikið fyrir því að dásama brauðið sem kom svo ekki. Humarinn var bragðgóður en þjónustan súr! Of dýrt!

1  Takk, 756johanness

Anmeldt 13. april 2017 via mobile enheter

Et besøk i Høfn gjorde det mulig å besøke Restauranten Humarhofnin etter å ha besøkt havnen! Hyggelig betjening tok i mot oss oc vi bestilte hummerhaler med salat og diverse sauser. Det var anbefalelsesverdig. Nydelig grillett hummer med god krydder. Kan anbefales!

Dato for besøk: april 2017
Takk, Arvid1953
Anmeldt 5. august 2016

Sjávarréttir voru góðir en kjötréttir ekkert til að hrópa húrra fyrir. Umhverfi var notalegt, þjónustan upp og niður en aðal mínusinn er verðið.

Dato for besøk: september 2015
Takk, 500Thora
Anmeldt 20. juli 2016

Fantastisk god mat!

Vi spiste hummersuppe, brandade, confitert and, lammefilet og selvfølgelig: Hummer!
Alt smakte nydelig. Kelneren var svært behjelpelig da vi ba om anbefaling, han forklarte greit forskjellen på hel hummer og haler (går kjappest å spise..) og det var ingen problem å bestille halv porsjon til ungene.

Kan trygt anbefales!

Dato for besøk: juli 2016
2  Takk, N8319CClindas
Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Stoppet innom på vei til Reykjavik bestilte Sjøkreps pizza.... må si det er beste pizza jeg har fått. Hyggelig personell (unge og lovende proffer). Kult deco.

Dato for besøk: juni 2016
1  Takk, Sp1ser1et

Reisende som så på Humarhofnin, så også på