“God mat og glutenfri”

Vurdert som nr. 29 av 568 Restauranter i Reykjavík
Omgivelser: Miðborg
Omgivelser: Miðborg
Anmeldt 8. februar 2019

Her var det mulig å spise glutenfri og fikk vi forklart hva jeg kunne velge fra menyen. Det er lurt bestille bord men vi fikk likevel et bord mens vi ikke hadde reservert. Greie porsjoner og vi ble mett.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, liekevan

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ankom stedet 19:30 - allerede 19:50 var maten på bordet - imponerende!!
Vi valgte Ishavsrøye og torsk, begge deler ble servert i stekepanne og smakte utsøkt med siciliansk hvitvin til.

Personalet imponerte oss skikkelig, kommer gjerne tilbake.

1  Takk, olebue
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Dette er en restaurant som har gode anmeldelser - dessverre opplevde ikke vi det slik. Det virker som det er så stor pågang av gjester at de ikke bryr seg nok (turismen til Reykjavik har økt med 500% på 5 år). Ok, maten var god og det var mye (fiskeplate), men servicen var slapp, det tok 45 min å få maten, rødvinen var varm og det var dyrt. Totalinntrykket var skuffende

1  Takk, thorleifn
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk god ishavsrøye, perfekt stekt. Servicen var upåklagelig, jenter som utførte jobben sin med et stort smil. Helt greie priser. En flott opplevelse som kan anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, HegeAnitaR1
Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Vi spiste på Messin både lørdag og i dag, mandag. Det lønner seg å bestille bord på forhånd da dette er et populært sted. Vi hadde ikke bestilt i kveld men fikk bord allikevel:-) god servise og hyggelige servitører. Nydelig mat, fisk får en helt ny og opphøyet mening etter 2 kvelder her!! Plukkfiskur i dag og Steinbitur på lørdag

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, JuneHB_10

Reisende som så på Messinn, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Messinn? Del dine erfaringer!