“Islandske spesialiteter”
Anmeldelse av Saeta Svínid Gastropub

Saeta Svínid Gastropub
Vurdert som nr. 39 av 555 Restauranter i Reykjavík
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service, vi ble flirfulle for maten var så god. Nydelig sammensatt mat og drikke. 7 retter kjærlighet ♡

Takk, Carina S

Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Jeg er meget glad i konseptet Gastropub og denne restauranten lever virkelig opp til dette.

Vi var ute på en mandag og spiste middag og drakk øl. Fantstisk mat og mye godt lokalt øl.

Musikken på stedet var også helt perfekt.

Skal besøkes igjen

Takk, Atle C
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat! Anbefaler denne restauranten på det høyeste! Smakte to forskjellige retter og begge rettene har en veldig god smak. Litt høy musikk, men servicen var bra og maten kom utrolig raskt. Ventet bare 10 min på 5 retter. Som sagt, anbefaler restauranten på det høyeste!

Takk, David S
Anmeldt 4. desember 2017 via mobile enheter

Veldig god mat! Fin atmosfære og god service. Bestilte bla en juletallerken med Islandsk tradisjonsmat

Takk, Anika A
Anmeldt 1. september 2017 via mobile enheter

Fantastisk stilige lokaler som setter god middagsstemning. Litt høy musikk. Svært god mat, som kom unddr 10 min etter at vi bestilte. Veldig hjelpsomme kelnere og bra plass! Ambefales på det sterkeste

Takk, oleskillexus

Reisende som så på Saeta Svínid Gastropub, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Saeta Svínid Gastropub? Del dine erfaringer!