eDreams
Orbitz.comUSD 190
StayForLong
Anmeldt 31. oktober 2017 via mobile enheter

Rent og fint. Utrolig hyggelig og behjelpelige ansatte. Vi blei alltid møtt med et smil og noen hyggelige ord. Til prisen er det en utrolig bra deal. God frokost med det man trenger for å ha energi ut dagen.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Magnus S
Anmeldt 22. oktober 2017

Starfsfólk talađi ekki íslensku og herbergin lítil miđađ viđ verđ. Þjónustan góđ ađ öđru leyti.
Meira hef ekki um máliđ ađ segja, er bara ađ klára 200 characters minium.
Þetta er ekki ađ ganga sérstaklega vel hjá mér.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, rispa83
Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Veldig fint hotell med hyggelig personale. Ved innsjekk lå det klart morgenkåpe og tøfler til hver person som bodde på rommet, og til og med pakker med bl.a. tannbørste, tannkrem, q-tips og engangshøvler! Brødet på frokosten er også verdt å nevne, veeldig godt:) Litt liten frokostsal.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, AstridRolfsen
Anmeldt 6. desember 2016

Var imponert at noen fortsatt satt i skranken da jeg ankom hotellet ca. midnatt. Rommet var rent og fint. God plass til klærne osv. Alle ansatte var høflige og vennlige, samt godt informerte om landet og byen. Utvalg av mat til frokost var kanskje litt begrenset (ikke noe fisk!), men det var mer enn nok allikevel! God verdi for penger.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Cannerman
Anmeldt 25. september 2016 via mobile enheter

Nytt , god seng, stille og rolig, rent. Tv på rommet. Mangler : ingen informasjon på rommet. Svært vanskelig og finne fra gateadressen , taxi og shuttlebuss visste ikke hvor det var.shampo ol på badet, føner, kjøleskap. Minimal frokost, kald kaffe hver morgen . Uerfaren betjening. Sto ikke helt i forhold til prisen. I utkanten av byen - dårlig utsikt.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Mari R