“Førsteklasses”

Matarkjallarinn - Foodcellar
Vurdert som nr. 6 av 496 Restauranter i Reykjavík
Anmeldt 10 juli 2017 via mobile enheter

Litt tilfeldig havnet vi; to vennepar på tur, her til middag. Ventetid i baren var perfekt. Meny og vinkart var svært bra, og restauranten leverte - både med kvalitet på mat og vin og på service og kunnskap/kompetanse. Helt topp. Jeg er ikke i tvil om at dette er nr 1 i Reykjavik. Ikke gå glipp av dette stedet folkens!

Takk, Erik A
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Matarkjallarinn - Foodcellar
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 5 juli 2017 via mobile enheter

Meget god mat, og hyggelig atmosfære. Spennende meny . Dette er mitt andre besøk og kan anbefales . Høyere prisklasse

Takk, Sveinung N
Anmeldt 30 juni 2017

Bestilte "Secret Menu", 6 retter med vinpakke. Første rett, torsk, var kjempegod, men servert i en skål... vanskelig å få spist opp! Resten av maten var ganske god, men heller ikke mer! Desserten var noen små kakerester over en appelsinsorbet, rett og slett elendig! Ville mye heller tatt "Surf and Turf" menyen som de på nabobordet hadde. Den så mye bedre ut! Servitørene hadde dårlig tid og forklarte rettene mens de egentlig så seg rundt i lokalet.... Vil ikke anbefale denne restauranten!

1  Takk, olaug
Anmeldt 18 juni 2017

9 sultne damer fikk bord etter del forsinkelse fra restaurantens side. Som kompensasjon fikk vi spesialservice. De ansatte visste ikke det beste de kunne gjøre for oss. Vi bestilte husets 6 retters meny og vinpakke. Maten smakte helt nydelig, servert på en innbydende måte og med drikke til hver rett som var valgt med omhu. Lokalet har en fantastisk atmosfære. Levende pianomusikk med vakker vokal og kjente sanger fikk stemningen i taket. Jeg skal snart tilbake til Island med mine voksne barn, og da står Matarkjallarinn garentert på listen vår.

Takk, 575maryannee
Anmeldt 1 juni 2017 via mobile enheter

Litt spesielt lokale, men utrolig god mat :) Jeg bestilte Tunfisk steik og ble veldig fornøyd. Servicen var ypperlig og koselig live piano musikk

Takk, Anja E

Reisende som så på Matarkjallarinn - Foodcellar, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Matarkjallarinn - Foodcellar? Del dine erfaringer!