“Opplevelse”

Fiskmarkadurinn - The Fish Market
Vurdert som nr. 7 av 496 Restauranter i Reykjavík
Kjøkken: Sushi, Skandinavisk, Fusion
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Miõborg
Anmeldt 23 juni 2017

Skikkelig matopplevelse. 10 retter med vinpakke så har du en helaften.
God service, fantastisk mat. Det koster, men smaker også deretter.
Jeg synes vinpakken var litt svak.

Takk, Jcbergum
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Fiskmarkadurinn - The Fish Market
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 22 juni 2017 via mobile enheter

Denne uka besøkte jeg Reykjavik på Island i forbindelse med en konferanse. Mandag kveld etter ankomst skulle vi ut å spise og det var bestilt bord til oss på The Fish Market. Siden vi var mange fikk vi tildelt to bord og menyen var forhåndsbestilt. En sharing meny, bestående av 9 ulike retter som deles. Lokalene er enkle men utrolig stilig med taklamper i fiskeskinn. Restauranten er ikke stor, men veldig populær. De har 3 bordsettinger i løpet av en kveld så du må bestille bord i god tid før ditt besøk. Menyen og maten var utrolig, ikke alle 9 rettene var like gode, men helheten, servicen og opplevelsen var absolutt bra. Stedet er ikke billig, maten pluss vin kostet ca 1700,- pr person. Men for en opplevelse, som er verdt å unne seg!

Takk, Knut-Arne K
Anmeldt 18 juni 2017 via mobile enheter

Vi gikk for chefs choise menyen som var en smakebit av hele menyen. Det endte med 9 retter med øl satt til. Det var litt dyrt men det er alt på Island.
Maten var utmerket, veldig spennende og lekker og ølet var stort sett godt paret med maten. Kjempe fin atmosfære og alt i alt en utrolig fin opplevelse

1  Takk, erikhox
Anmeldt 7 juni 2017 via mobile enheter

Stive priser som mange andre steder i byen. Men det var høy kvalitet på maten og bra service. Satt ved disken ved kjøkkenet og fulgte med på matlagingen, noe som var inspirerende og viste at kokkene gjorde en god jobb.

Takk, Vetle H
Anmeldt 27 mai 2017 via mobile enheter

Ypperlig mat og service. Taste menu kan anbefales. 9 varierte retter serveres i behagelig tempo. God atmosfære. Hyggelige, blide og kunnskapsrike servitører. Dyrt, men får kvalitet for pengene.

Takk, Bård H

Reisende som så på Fiskmarkadurinn - The Fish Market, så også på

Reykjavík, Capital Region

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Fiskmarkadurinn - The Fish Market? Del dine erfaringer!