“Veldig god mat og bra service”

Fiskmarkadurinn - The Fish Market
Vurdert som nr. 44 av 569 Restauranter i Reykjavík
Kjøkken: Sushi, Skandinavisk, Fusion
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Miðborg
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Vi hadde bord kl. 21:00. Nesten alle bordene var fulle og det var god stemning. Spiste sushi til forrett og torsk til hovedrett. Veldig godt, og kjempe god service. Absolutt å anbefale!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, 424ninar

Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Meget god mat. Bestilte ishavsrøye med jomfruhummer. Topp kvalitet. Tilberedt helt perfekt med mange gode smaker.

Takk, PaulA825
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Vi spiste restaurantens «tasting menu», med tilhørende vinpakke. Menyen besto av ca 8 retter inkl dessert. Alt smakte helt fantastisk, og vinen passet utmerket til hver rett. Maten kom raskt på bordet, og servitørene var flinke og vennlige. Anbefales på det sterkeste, dersom du tar turen til Island og Reykjavik.

Takk, 600idag
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Vi var 8 stykker og valgte A trip around Iceland. En fire retters meny. Nydelig mat. To av oss byttet lam mot fisk (blå lange), men det var ingen nedtur. Veldig flinke servitører som tar deg igjennom menyen.

Takk, astridsyd
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Vi var her på jobbreise med 20 andre. Bestilte alle retter og det var en perfekt måte å spise seg igjennom menyen.

Hyggelig sted med god mat.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Atle c

Reisende som så på Fiskmarkadurinn - The Fish Market, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Fiskmarkadurinn - The Fish Market? Del dine erfaringer!