Hopp-på-hopp-av-tur med City Sightseeing i Reykjavik

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Sun Voyager på
fra USD 1 244,97
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Den er vakker og virkningsfull, der den står plassert ved havet og drar tankene våre mot de som kom hit i sine vikingskip. Det er parkering like ved skulpturen og parkeringsautomater. Vi så faktisk en mink der i dag. Den smatt ned mellom steinene, da den fikk øye på oss.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, kirstenjunin
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Enkel i formspråk, flott i utførelse og mangetydig i budskap. Velplassert på havnetraseen nær Harpan. En god spasertur i godt som dårlig vær. Anbefales.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, DagB45
Anmeldt 28. august 2018

Vi har sett skulpturen både i plaskregn og i strålende sol. En utrolig flott skulptur som ligger ved sjøen. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, HeidiBuh
Anmeldt 16. juli 2018

Merkilegt að sjá hvað Sólfarið dregur marga að ströndinni og hve sundin heilla. Þetta listaverk er sveipað dulúð og tengir okkur við undirmeðvitundina.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, halldor123456
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Denne skulpturen var synlig fra hotellet vi bodde på. Imponerende av vikingskip i metall. Man passerer den om man går kystveien mot Harpan...

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Lillian F