Hopp-på-hopp-av-tur med City Sightseeing i Reykjavik

Ulike måter å oppleve Sun Voyager på
Vandretur i Reykjavik by
110 anmeldelser
Anmeldt 5. juni 2019 via mobile enheter

Her kan du få fine bilder når solen går ned. En fin spasertur langs havnen. Gå fra Harpa og ut fra sentrum.

Dato for opplevelse: juni 2019
2  Takk, Stig59
Anmeldt 13. desember 2018

Ny moderne skulptur basert på "gammelt" motiv.
Absolutt hvert et besøk.
Ligger fint til ved strandpromenaden, og nært sentrum og konserthuset Harpan.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Rolf-Magne
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Den er vakker og virkningsfull, der den står plassert ved havet og drar tankene våre mot de som kom hit i sine vikingskip. Det er parkering like ved skulpturen og parkeringsautomater. Vi så faktisk en mink der i dag. Den smatt ned mellom steinene, da den fikk øye på oss.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, kirstenjunin
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Enkel i formspråk, flott i utførelse og mangetydig i budskap. Velplassert på havnetraseen nær Harpan. En god spasertur i godt som dårlig vær. Anbefales.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, DagB45
Anmeldt 28. august 2018

Vi har sett skulpturen både i plaskregn og i strålende sol. En utrolig flott skulptur som ligger ved sjøen. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, HeidiBuh