“gott andrúmsloft og þjónusta”
Anmeldelse av Burro Tapas & Steaks

Burro Tapas & Steaks
Vurdert som nr. 25 av 555 Restauranter i Reykjavík
Anmeldt 9. april 2018

ég byrjaði kvöldið mitt uppi á barnum með æðislegri Margaritu og færði mig svo niður á Búrro þar sem að hann Arnór sýndi mér óvissuferðina og mældi með henni. Besti rétturin þar var bleikju ceviche og hann var allveg ólísanlegur. Ég skemmti mér mjög vel og ég mun koma aftur!

Takk, Páll Kristinn A
Fannar A, Public Relations Manager på Burro Tapas & Steaks, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. april 2018

Sæll Páll Kristinn A,

Þakk þér kærlega fyrir komuna og enn frekar fyrir að hafa tekið tíma til að bæði skrifa um staðinn og starfsfólkið. Ef þú ert mikil margaritu maður, mælum við eindregið með að þú kíkir á okkur á Taco Tuesday þar sem við erum með taco & margaritur á tilboði ;) Vonumst til að sjá þig aftur sem fyrrst.

Kveðja,

Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Tja. Dette var elendig og dyrt. Vi var en gjeng på 15 stk som hadde bestilt. Da vi kom hadde de rotet bort bestillingen og vi ble sendt opp i baren for å vente. Hva maten angår når vi etter hvert fikk bestemt oss, er nok ikke av det beste. Noe var smakfullt annet totalt smakløst. Etter min mening, skal tapas komme på bordet så vi kan servere oss selv. Her kom tilmålte retter en og en. Og de var i minste laget. Nesten før vi var ferdigspist, ble vi bedt om å betale fordi det ventet flere gjester. Som plaster på såret for dette, fikk vi gratis coctails i baren...

Takk, Bendorth
Fannar A, Guest Relations Manager på Burro Tapas & Steaks, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2017

Dear Bendorth,

I am terribly sorry to hear about your experience, we have already addressed this with all parties involved from management to service and kitchen to make sure this does not repeat itself.

We are a modern Latin restaurant, serving our tapas individually. All our set menus are portioned for one person only. We do have sharing plates which we state specifically in the menu as we also recommend our guests to take 3 to 4 courses per person to have a full meal do they wish to take an a la carte.

As you were dining with us on a Friday night, we thought it would be a good idea to invite you all for a drink upstairs in our private room for drinks. It was honestly a good will measure and I sincerely hope you accept my apologize if it came across as offending.

I do hope you will give us another chance and if you find yourself in Reykjavík again please do contact me at fannar.alexander@burro.is if you do.

Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

God mat fra start til slutt. Virkelig verdt et besøk! Hyggelig betjening med god informasjon av menyen. Så langt den beste i Reykjavik

Takk, Pia S
Fannar A, Guest Relations Manager på Burro Tapas & Steaks, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2017

Dear Pia S,
Thank you for your kind words, it was a pleasure to have you all with us. Hoping to see you again before you leave the city.

Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Var der å spiste to voksne og to barn. Spesielt moro at våre barn elsket maten. Mange nye spennende retter. Vi bestilte også alle fire dessertene på menyen som vi delte oss imellom og alle var bare helt nydelige med gode kombinasjoner av smaker. Dette stedet kan anbefales alle matglade.

Takk, Ingrid Z

Dear Ingrid Z,

Thank you so much for taking the time to write this great review and your recommendation, we are happy to hear that you children enjoyed the food as well. Hoping to see you soon.

Anmeldt 4. september 2017 via mobile enheter

Bestillte pakkemeny med 4 retter, og alle rettene imponerte! Kjempe god mat, kjempe god service og kjempe koselig atmosfære! Vi fikk til og med champagne med dei da jeg hadde notert at vi var på bryllupsreise og gjerne ville ha et fint bord. Anbefaler restauranten på det sterkeste

Takk, Bjørn T

Reisende som så på Burro Tapas & Steaks, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Burro Tapas & Steaks? Del dine erfaringer!