“Amatør pålass”

Burro Tapas & Steaks
Omgivelser: Miðborg
Omgivelser: Miðborg
Anmeldt 27. januar 2019

Vi fikk maten alt for spredt. Vi var 3 stk og jeg fikk først 1 rett. Så måtte vi vente lenge før neste mann fikk 2 retter. Så ventet vi en stund til før 3 mann i følget vårt fikk sin mat. Etter å ha ventet i en halv time til fikk jeg endelig min siste rett. dyrt var det også. Eneste rett som var verdt pengene var lappekotelett retten. Eneste positive med hele besøket var at de ikke ba om tips når en betalte. Ikke ville de fått det heller :(

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kim_Ant1971
FannarA3, General Manager på Burro Tapas & Steaks, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Dear Kim_Ant1971,

We are very sad to hear about how you experienced our restaurant. As we are a tapas restaurant the dishes come out as they are ready. Our waiters are trained to communicate this to all our guests hence we always recommend sharing. I sincerely apologize that our service team did not communicate this to you or spot that you were not happy with your visit to us.

I took the liberty to leave you a message here on TripAdvisor where you will both find my personal email address and mobile number. I would personally like to invite you and your companions back to us before you leave if you give us another chance.

Hope to hear from you again soon,

Kind Regards,

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Maturinn var mjög góður þegar ég for með vinum mínum þangað og þjóninn okkar Brynjar var mjög fluttur

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Ari Ý
FannarA3, General Manager på Burro Tapas & Steaks, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Kæri Ari Ý,

Takk kærlega fyrir komuna :) það gleður okkur að heyra að þú hafir notið heimsóknarinnar. Vonu að sjá þig aftur sem fyrrst.

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

prufaði burro i fyrsta skiptið nuna i desember. Flottur staður og virkilega goður matur sem kom mer a ovart. Þjóninn sem heitir bergmann var mjög fagmanslwgur og veitti okkur goða þjonustu allann timann. Mæli eindreigið með þessum stað, eg kem aftur fljotlega.

Takk, krist_ferl2019

Kær-i/a krist_ferl2019,

Takk kærlega fyrir komuna og fyrir að skrifa um hana hér á TripAdvisor. Hlökkum til að taka á móti ykkur aftur.

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vi var 17 stk og hadde forhåndsbestilt meny. Kul plass med god mat og gode drinker. Hovudservitøren var heilt topp og kunne sakene sine, men var vekke ei stund. Småting som vi sakna var presentasjon av maten ( vi viste ikkje kva vi fekk) og litt bedre samarbeid mellom servitør og kjøkken. Alt i alt en god opplevelse og hadde gjerne gått dit igjen.

Takk, 215marthaa
FannarA3, General Manager på Burro Tapas & Steaks, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Dear 215marthaa,

Thank you so much for your great review. I am sorry you did not get a proper presentation of the food, we will address this with our associates. We hope we get the chance to welcome you back soon.

Kind Regards,

Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Kom ì góðra vina hópi. Starfsfólkið var afskaplega vinalegt og gestrisið. Fengum þriggja rètta máltìð og var hver rèttur öðrum betri.
Mæli hiklaust með Burro.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Helga Jóna Ó
Fannar A, General Manager på Burro Tapas & Steaks, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2018

Kæra Helga Jóna Ó,

Takk kærlega fyrir að koma og skrifa um okkur. Við erum virkilega ánægð að heyra að þið hafið notið kvöldis hjá okkur og hlökkum til að taka á móti ykkur aftur.

Reisende som så på Burro Tapas & Steaks, så også på