“Som vanlig”

Vurdert som nr. 150 av 530 Restauranter i Reykjavík
Omgivelser: Miðborg
Omgivelser: Miðborg
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hard rock cafe, som vanlig - ikke noe spesielt, og relativt dyrt i forhold til standard på maten. Vi var 4 stk og to av oss fikk kald mat...

Takk, toneh695
stef_nm2015, General Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hi hi

Thank you for your review and have a good time in Iceland. Im sorry for the cold food and I will talk to my people in the kitchen regarding that.

Anmeldt 3. oktober 2019 via mobile enheter

Som de fleste HRCer, maten er god, servicen er hyggelig og rask. Har noen spennende effekter, jf bilder. Var ikke fult av folk når vi var der.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, b_rrel
stef_nm2015, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2019

Hi hi

thank you for your review

Anmeldt 4. august 2019

Har vært innom noen Hard Rock'er etterhvert, men Reykjavik skuffet dessverre litt.... Spareribbsen var god, men det som skulle være en god biff entrecote var en relativ liten tykk klump med kjøtt på tallerken. Men, god service og trivelig servitør!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, kaprilu
stef_nm2015, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2019

Hi hi

Thank you for your review

Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Vi må innom for innkjøp av det vanlige glasset. Tror disse stedene ser likedann ut overalt. Flott plassering midt i sentrum.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, John_Moen
stef_nm2015, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2019

Hi John

Thank you for your review and all the best

Regards

Anmeldt 4. april 2019 via mobile enheter

Fra gata kom vi rett inn i butikken, og bunkret T-skjorter, caps, pins og Hurricane glass. Flott service, og etter en god middag, og en grundig runde for å se på gitarer og bilder rundt om i lokalet, var det et fornøyd par som forlot restauranten. Det var flere som sto for den gode servicen, og en av dem var Sonata.

Dato for besøk: april 2019
Takk, solbrillesmil
stef_nm2015, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2019

Hi hi

Thank you for your review

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!