“Fullkomið”

Vurdert som nr. 81 av 521 Restauranter i Reykjavík
Omgivelser: Miðborg
Omgivelser: Miðborg
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Maturinn og þjónustan alveg hreint frábær, frábær staður til að koma með fjölskyldu og vini☺️ Mæli með að prófa þennan stað

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Hildur Ý

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Vi var veldig positivt overrasket over maten. Overgår virkelig hva man tenker når man tenker på taco. Meget delikat!

Takk, siljeelisabeths2016
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Besøkte Rio reykjavik med familien min. Vi spiste nydelig eksotisk mat . Vi kommer helt sikkert igjen og spiser her. Jeg anbefaler Rio reykjavik på det varmeste.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Asthildur M
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Frábær matur og frábær þjónusta.. Get einfaldlega ekki beðið eftir að komast aftur. Forréttur, tígrisrækjur, Taco, kolkrabbi, lax Allt sló hvert öðru við. Fràbær staðsetning og umhverfi. Takk fyrir okkur

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 699eddad
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig atmosfære. Fikk nachos med guacamole på bordet fort. Maten var veldig smakfull, god variasjon i de ulike tacoene. 3 tacoer holder til en vanlig sulten voksen person :) anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, 676mathildea

Reisende som så på Rio Reykjavik, så også på

Reykjavík, Capital Region
Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Rio Reykjavik? Del dine erfaringer!