“del casaro ”

God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Levering, Gatekjøkken
Omgivelser: Miðborg
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

mjög goð pizza mæli með henni með sultu passa að taka hana með og er miklu frekar ekdsmidjan en en domions i recomend eldsimdjan laugavegur baronstigur og i good resterant better than domions

Takk, Orrico

Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Var en nydelig pizza med mange gode smaker. God og rask service. Hyggelig atmosfære og stemning! :-)

Dato for besøk: november 2017
Takk, Mads B
Anmeldt 13. august 2017

denne pizza restauranten har en helt fortreffelig pizza for alle ganer.det er noe av det beste vi har spist,man skulle tro en var i Italia.Anbefales

Dato for besøk: august 2017
2  Takk, PerKristianRostgaard
Anmeldt 19. august 2016 via mobile enheter

Over gjennomsnittlig god pizza! Fin lokalisering i hovedgaten. Kult interiør. Man bestiller og betaler maten i kassen. Skulle vi sette fingeren på noe må det være serviceinnstillingen/humør (kan virke som om dette er litt gjennomgående for hele Island).

Dato for besøk: august 2016
Takk, 141pernillek
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

God pizza. Måtte vente ca 40 min på maten (var ganske travelt). Litt slitt lokale. Hyggelig betjening og greie priser.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Marianne S

Reisende som så på Eldsmidjan, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Eldsmidjan? Del dine erfaringer!