Ulike måter å oppleve BusTravel Iceland på
Anmeldt 1. desember 2019

Tusen takk for en flott tur med opplevelser på rad og rekke. Og ikke minsten stor takk til vår guideThora Helgisdottir som med masse kunnskap og fortellerglede gjorde denne turen til helt spesiell. At værgudene også var på vår side trakk heller ikke ned. Og når man avslutter dagen i Blue Lagoon i et trolsk mørke, var det komplett. Så dette kan anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, Inger M
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Islandske sanger og dikt med fantastisk fremføring. Utrolig landskap og vill natur! Rett og slett perfekt.

Takk, akullis
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ble plukket opp 09:15 og fraktet til felles oppmøtested utenfor byen. Da var vi så heldige å bli med i en stor buss med Jona som guide og en glimrende sjåfør som måtte steppe inn på kort varsel pga sykdom!

For et fyrverkeri av en guide. Et smittende humør, sang, og detaljrik kunnskap om ruten og landet. Satte pris på strenge regler mht pauser og oppmøte. Selv da vi manglet en Taiwaner på siste stopp på Pingvellir (det sorte hullet) beholdt hun roen og sørget at leteaksjonen ble vellykket og vi kunne returnere fulltallig til Reykjavik.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, olebue
Bustravel-Iceland, Guest Relations Manager på BusTravel Iceland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Howser (vår turguide) er den kuleste islendingen jeg noen gang har møtt. Proppfull av kunnskap om ALT, og ga oss et fantastisk innblikk i Islandsk historie (geologi, historie, politikk, musikk osv.). Han var veldig hensynsfull, hadde en fantastisk fortellerstemme og ga oss hele tiden heads-up på hva som skulle skje. Så vi slappet av hele veien. Vi kjørte en veldig behagelig minibuss og vi stoppet flere steder på veien for både toalettbesøk og matpauser. Vi hadde helt fantastisk vær og vi stoppet på såå mange vakre steder. Verdt alle penga og mer! Howser ruler!!!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, anettewiborg
Bustravel-Iceland, Guest Relations Manager på BusTravel Iceland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Thank you so much for taking the time to write your review and for letting us know your experience. We appreciate your kind words and valuable feedback of our staff and services. We will be sure to pass along all the compliments.

Anmeldt 3. september 2018

Etter litt leting bestilte vi en tur gjennom et annet selskap enn dette. Vi tok Golden cirkle med Secret Lagoon på morgenen. Siden vi bodde på et hotell nær sentrum, ble det ikke henting, så vi måtte finne busstopp 8 for å bli hentet der i stedet. Så spurte vi flere som kom dit om det var denne eller denne bussen, men de kjente ikke til dette. Omsider kom det en buss som hadde oss registrert. Den første guiden var flott med fin humor. Men så fikk vi beskjed om at vi etter bading skulle skifte buss. Vi skulle bli hentet mellom 1345 og 1400, Mens jeg etter badet ventet på min kone kl 1335 kom det inn en skjeggete mann og ropte «bus travel is leaving». Jeg spurte hva dette betydde, men han bare fnyste meg vekk.
Etter flere forespørsler og kontakt med sjåføren kom de til at vi likevel.skulle med denne bussen. Guiden opplevdes dessverre ikke imøtekommende. Vi ble da med på en ellers flott tur, Men ble skuffet over gjentatte uriktige historiske og politiske info fra guiden blandet med religiøse filosofiske påstander av noe tvilsom karakter. Men info om hvor vi var på vei til mellom stoppene fikk vi ikke. Etter turen ble vi igjen sluppet av på bus stop 8 og måtte finne tilbake til hotellet på egen hånd. Tror nok det er på tide med en kvalitetssikring her

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, falcon2013