Ulike måter å oppleve DIVE.IS på
Anmeldt 5. august 2018

Viktoria, vår guide, var meget dyktig å forklare alt som skulle skje og gjorde det med glimt i øye. Vi var veldig godt tatt vare på og alt er satt i system så man står ikke rundt og venter på beskjed. Opplevelsen er helt unik og nå er det gått noen dager siden vi var der men jeg tenker tilbake til den herlige følelsen av å gå i det kalde vannet og ikke bli kald selv. Det var faktisk behagelig. Og best av alt, vannet smaker himmelsk! Det var min datter som foreslo denne aktivitet, jeg visste ikke noe om det og ville sannsynlig ikke gjort det. Men nå er jeg sååå glad for det.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Denise R
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Hvis du har planer om å dykke på Island, velg DIVE.IS. Kunne ikke vært mer fornøyd!
Professjonelt, sosialt og hyggelig. De som jobber der er lette å prate med og smiler fra øre til øre. Jeg er som regel veldig kresen på kundeservice, så det at jeg gir dem 5 av 5 stjerner sier litt!
Jeg valgte Silfra Day Tour, to dykk.
Jeg tok også PADI Tectonic plate speciality, det eneste stedet du kan ta denne spesialiteten! Jeg ringte også Dive.is på telefon for å få lettere klarhet i min bestilling, kjempehyggelig via telefon. Takkntil Dive.is og Danise for to flotte dykk! Håper vi ses igjen!

Takk, johnmO9470TT
Anmeldt 18. juni 2018

Þetta er eitt af því eftirminnilegasta sem ég hef gert. Eitthvað sem allir ættu að prufa. Pínu kalt í silfru, en það gleymist fljótt þegar maður snorklar um og nýtur þess sem fyrir augun ber.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, kalla G
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

spennende opplevelse, nydelig tur ...iskaldt - ull ull ull gjelder

plukket opp i tide av minibuss, i Silfra er det et toalett og det er alt av fasiliteter - bytting av klær osv foregår i bussen

husk lue, hansker(basert på utetemperatur) og gode klær til etter snorklingen

vi hadde dyktig guide i Bart fra Nederland, gode råd og god informasjon

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, karijohannessen
Anmeldt 11. september 2015 via mobile enheter

Flott og profesjonelt opplegg, hyggelige, imøtekommende og dyktige guider som var med på å gjøre opplevelsen enda bedre!

Dato for opplevelse: september 2015
Takk, 769rogers