“Fantastisk mat”

God for: Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Miõborg
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 8 stykker som bestilte samme menyen. A trip around Iceland. Nydelige retter og fantastisk service. Kelnerene har god kunnskap om hva de serverer.

Takk, astridsyd

Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Det er en Gourmet opplevelse fra start til slutt, du forlater restauranten mett og med et smil om munnen.
Når mange skal ut sammen vil det alltid være noen tilpasninger. De som ble meldt inn i god tid ble servert sammen med oss andre og tilpassinger på stedet ble raskt servert.
Vi ble servert:
Nydelig brød med kremet smør og salt fra Island
Rakørret med sennep
Torsk stekt i kyllingfond, med blomkål
Ulike typer Flatbrød med dipp
Det møreste Lammekjøttet med grønnkål og selleripuré og aubergine
Sjokolademousse med vaniljeis og dryss

Takk, ina139
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Hyggelig mottakelse, meget god service, og ikke minst nydelig mat. Vi satset på fisk, hummer, asparges og deilig saus. Perfekt kombinasjon.
Barna fikk sushi, flott dandert, en fryd for øyet. Lun atomsfære med god plass rundt bordene. Anbefales!

Takk, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Andre besøk på denne restauranten. Veldig bra mat i et litt mørkt lokale. De har litt å gå på service og oppfølging av kunder men verdt et besøk. Prøv tasting menuen.

Takk, Chr007
Anmeldt 4. november 2017

Svært god mat og god service. Me valde to fiskerettar. Som forrett fekk me laks/rogn, skiver, rista nøtter og smør. Middagsrettane var tiltalande og full av ulike smakar. Dessertane var spesielle og gode.

Takk, Trehar

Reisende som så på Fiskfélagid - Fish Company, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Fiskfélagid - Fish Company? Del dine erfaringer!