Golden circle med Secret Lagoon

Fantastisk tur. Plukket opp på hotellet i minibuss av vår guide Maika. I løpet av turen gav han oss... les mer

Anmeldt 2. juni 2018
Lasse A
Snorkeling i Silfra

Øyeblikket hvor man i legger seg ned i vannet og stirrer rett ned i dypet i det krystallklare... les mer

Anmeldt 9. mai 2017
martinbordvik
Trondheim, Norge
Les alle 2 882 anmeldelsene

oversatt av Google
Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Reykjavík
Nordlystur fra Reykjavik
1 196 anmeldelser
Anmeldt 20. august 2016 via mobile enheter

Tusen takk for en fantastisk tur med en hyggelig guide, du gjorde det til en flott å spennende tur, vi storkoste oss alle sammen. Både natur opplevelsen og action på vannet var en flott opplevelse

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Kine I
Anmeldt 28. juli 2016

Fartsfult og morsom tur.
Som å være på ett tivoli, bare artigere.
Meget flink båtfører
Kan anbefalles

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Ørjan T
Anmeldt 24. juli 2016

Den best anvendte timen vi hadde i løpet av 12 dager ferie. Det første vi anbefaler andre å prøve. Vi er godt vant til båter og fart men dette imponerte. Ønsker oss slik båt til jul evnt vikariere for båtføreren når som helst.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Lindafranorge
Anmeldt 5. juli 2016

Ein fartsfylt båttur i fantastiske omgivelser. Når føreren gir bånn gass ned elva, og du fær hoppande på bølgene, og HEILT inntil fjellveggen og steinar. Da kan alle verdas karusellar berre være. MÅ opplevast :)

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Jan Rune T
Anmeldt 24. august 2015

Kjempeflott tur langs en flott elv. Veldig artig at det var en nordmann som kjørte båten.
Spennende å kjøre ned strykene... det kunne vi gjerne gjort mer av. Artig å spinne rundt....

Dato for opplevelse: juni 2015
Takk, evasol2015