“Stor gruppe - god mat og god service”
Anmeldelse av Hofnin

Hofnin
Vurdert som nr. 44 av 575 Restauranter i Reykjavík
Kjøkken: Europeisk
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn, Vakker utsikt, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Var her som en del av en stor gruppe voksne fra forskjellige land. Vi hadde forhåndsreservert med fast meny og disponerte et eget lokale i andre etasje med flott utsikt over havna.

Hadde et 3-retters måltid med stekt oksekjøtt som hovedrett. Alle rettene var delikat servert og smakte utmerket, langt bedre enn hva man ofte opplever i større grupper.

Vi spesielt berømme serveringen av mat og drikke! Dette var smidig og meget profesjonelt gjennomført med et smil.

Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Jørn O
Sigrun S, Guest Relations Manager på Hofnin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2018

Mange tak !
Thank you for posting the review, it's much appreciated. We are happy to hear that the food and the service was good. Thank you for recommending. We hope you had a great stay in Iceland and welcome back.

Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var ein gjeng på 8 som var på Hofnin og åt. Både fiskerettane og kjøttrettane falt i smak. Desserten var også topp. Servicen var super og atmosfæren likedan.
Anbefalast på det varmaste.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Åse H
SHSigurdar17, Guest Relations Manager på Hofnin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2017

Mange tak! Vi er veldig glade alle sammen likte maten. Håper du hadde en fin tid på Island og velkommen tilbake
Höfnin Team

Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Bord i annen etasje er best. Vennlig og god service og veldig bra mat. Vi tok fireretters meny med reinsdyr, skalldyrsuppe, lam og sjokoladefondant med lakris-is. Alt var bra, fiskesuppen aller best.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, OleKristian2014
SHSigurdar17, Guest Relations Manager på Hofnin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2017

Hej
Takk for anmeldelsen, vi er glade for at du hadde en god tid i restauranten vår og likte maten. Vi håper du hadde en fin tid på Island og velkommen tilbake.
Höfnin team.

Anmeldt 3. april 2017 via mobile enheter

Hjemme koselig restaurant med interiør som tar en med tilbake til en annen tid. Maten var veldig god, men kunne være krydret litt bedre. Noe var for krydret annet litt smakløst. Samtidig skal det nevnes at den hjemmelagde jorbær sorbeen er en fryd for ganen. Det var hyggelige og oppmerksomme servitører som bidro til en helhetlig god opplevelse som kan anbefales videre.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Elisabeth Hauge... D
Svar fra ledelsen:Besvart 11. april 2017

Tak for det. We are happy to hear you liked our restaurant, the food and the service. We hope your stay in Iceland was pleasant and welcome back.
Venlig hilsen

Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Jeg spiste dagens fiskerett. Nydelig mat i hyggelige omgivelser. De beste restaurantene ligger i havnen.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Arvid28
Sigrun S, Guest Relations Manager på Hofnin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2016

Thank you for posting the review, it's much appreciated. We agree - the restaurants by the harbor are excellent, we are happy you had an opportunity to enjoyer our cooking.
The Höfnin Team

Reisende som så på Hofnin, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Hofnin? Del dine erfaringer!