12 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 590
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Sentralt beliggende men allikevel stille og rolig. Vi bodde i den nye delen. Veldig bra rom, ryddig rent osv. Bra frokost og du kan velge om vil ha den på rommet eller i restauranten. Begge alternativ bra.

Dato for oppholdet: oktober 2017
2  Takk, NilsBernhard
Anmeldt 15. november 2016

Bodde her i 4 døgn i november 2016. Flott og moderne leilighet med alle fasiliteter. Ikke minst var sengene utrolig gode. Hyggelig personale som var veldig service innstilt. Ligger også veldig sentralt som sidegate til handlegaten. Prøv også vinbaren. Denne ligger litt gjemt i bygget bak hovedbygget. Utrolig fin atmosfære og masse god vin! Dette stedet var for helt perfekt.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, okf123
Anmeldt 17. oktober 2016

Absolutt et hotell å anbefale alle som vil besøke Island. Ligger sentralt og har flotte, romslige leiligheter, gode senger og fint innredet. Inneholder alt man trenger. Dagen startet med frokost, og med ferskt brød som hang på døren når vi stod opp om morgenen. Vi ble alltid møtt med hyggelig og behjelpelig personalet. God service!

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, RainerGunnstein
Anmeldt 31. mai 2015

Vi leide tre leiligheter. En stor og to små. Leilighetene var smakfullt innredet, og det var gode senger. Vi bestilte frokostkurv, og det var mer enn rikelig med mat. Beliggenheten var veldig bra, midt i sentrum. De to små leilighetene lå ut mot gata, og på fredag og lørdag kveld og natt var det noe støy fra gata. Det var god service, og jeg vil absolutt anbefale dette hotellet til andre.

Romtips: Spør om de har rom som vender inn mot bakgata.
Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, Torhild M
Anmeldt 2. februar 2014

Dette hotellet ligger kun en paralellgate fra hovedgata, men samtidig unna ståk og bråk. Personalet hjalp oss å booke både turer og bord ved restauranter og ga oss ærlige anbefalinger. Rommet var kjempefint. Det eneste vi savnet var frokost.

Dato for oppholdet: februar 2014
2  Takk, mariont978