“Hyggelig atmosfære med glutenfri valg ( obs kryssmitte)”
Anmeldelse av Stofan Cafe

Stofan Cafe
Vurdert som nr. 27 av 90 Smått og godt i Reykjavík
Kjøkken: Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Omgivelser: Miðborg
Anmeldt 8. februar 2019

Svært hyggelig cafe med hyggelig betjening. Koste oss flere dager på radd her og slappet av. Hyggelig atmosfære med gamle møbler. Anbefaler glutenfri gulrotkake men pass på med kryssmitte, den står ved siden av andre kaker og krem blir lagt på hver tallerken også de med gluten ble rørt med skjeen som blir brukt.
Ingen laktosefrie melk.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, liekevan

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Elska vibe-ið hérna ❤❤ Æðislegt að koma og fá sér einn kaffibolla og slaka á. Ég kem hingað oft og fæ mér einn bolla og læri smá.

Takk, Svanhildur S
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted, både på dag og kveld. På dagen satt vi i første etasje og spiste mat og spilte sjakk. God og uformell hyggelig stemning. På kveldstid satt vi i kjelleren og drakk vin, veldig hyggelig med mennesker som spilte livemusikk sittende blant gjestene. Trivelig sted med mye brettspill, virker ideelt for å bli kjent med nye mennesker og andre reisende.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, H2807NJjuliel
Anmeldt 8. juni 2016 via mobile enheter

Vi var fire som skulle spise lunsj, og det sekundet vi tittet inn døren til Cafe Stofan visste vi at det ville vi trives. Cafen er stilig innredet med gammeldagse møbler sammen enkle vegger og moderne lamper. Betjeningen er hyggelig og utvalget av mat og drikke var passelig. Har vegansk mat!

Dato for besøk: mai 2016
Takk, esterg218
Anmeldt 3. april 2016 via mobile enheter

En veldig koselig og trivelig cafe med laidback atmosfære og supergod mat!:) ligger sentralt til i sentrum av Reykjavik.

Dato for besøk: april 2016
Takk, Elisabeth N

Reisende som så på Stofan Cafe, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Stofan Cafe? Del dine erfaringer!