Agoda.com
travelup.comUSD 246
Anmeldt 22. oktober 2016 via mobile enheter

Ligger midt i gaten med alle restauranter og alt er lett tilgjengelig.
Standaren er helt OK. Rent og fint! Vi hadde flott utsikt fra rommet i 6 etasje.
Frokosten er enkel, men god. Kan anbefale hotellet når en reiser på venne tur.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, anineo
Arni S, Owner på City Center Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2016

Thanks for your review! Takk!

Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Pluss for beliggenhet midt i sentrum, men standarden på hotellet er lavt. Vannet lukter kloakk. Rommet ikke rengjort skikkelig. Lange, svarte hår fra tidligere gjest lå igjen i dusjen.
Frokosten var enkel.
Ganske dyrt hotell i forhold til hva du får.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 167h_vardr
Arni S, Owner på City Center Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2016

Thanks for your review. We're always working to improve our service.

Anmeldt 9. februar 2016

Greit hotel i Reykjavik. Hotellet ligger sentralt til med gåavstand til sentrum. Trivelig og hjelpsomt personal. Støy fra nærliggende utesteder kan være forstyrrende på natt. Vi velger gjerne City Center hotel igjen ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Anne_Marie_49_11
Arni S, Owner på City Center Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2016

Thanks for your review!

Anmeldt 6. april 2015 via mobile enheter

Hotellet hadde super beliggenhet og et personal som var uvanlig koselige og hjelpsomme. Dog var hotellrommet møkkete når vi kom. Dette ble ikke mye bedre etter at jeg ba de se over det heller.. Det ligger rett ved det meste av utesteder og barer, så vi våknet rundt kl.05 hver natt pga støy. Dette er et hotell for folk som skal ut å oppleve ting og kun bruker hotellet som base for oppholdet sitt, og som sover tungt om nettene. For oss fungerte det fint, da vi var ute store deler av døgnet. :)

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Milkiways
Anmeldt 5. november 2014

Et hotell ypperlig som base for en turist. Kort vei til alt i byen. Rolig og funksjonelt, god standard. Meget hyggelig resepsjonsbetjening. Det eneste vi savnet var at renholds- og romansvarlige kunne smilt tilbake, når vi hilste på dem. Men vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2014
Takk, HiKiDi