4 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Expedia.comUSD 905
Trip.comUSD 908
Anmeldt 20. november 2019

Svært bra.. anbefales på det sterkeste
Fin spaavdeling. Bra mat og hyggelig personale.
Rene wc og garderober. Fint renhold skjenerellt. Fin og sentral beliggenhet. Enkel bussforbindelse til det som er verdt å få med seg.

Dato for oppholdet: november 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Mariusogsilje
ArnarFr, Assistant Hotel Manager på Hotel Borg by Keahotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2019

Dear Mariusogsilje,
We are glad we were able to impress you with our service and quality. We look forward to seeing you again in the nearest future!
Best regards,
Arnar Freyr Óskarsson
Assistant Hotel Manager

Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger svært sentralt i Reykjavik sentrum og nær store attraksjoner. Servicen var upåklagelig og de ansatte var behjelpelige med alt av spørsmål. Flott spa-avdeling, der du kan trekke deg tilbake etter lange dager og regnfulle sightseeingturer.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, tirilconstansed
ArnarFr, Assistant Hotel Manager på Hotel Borg by Keahotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Dear Tiril Constanse D,
Thank you for your feedback about your recent stay with us. I am so happy to read that you enjoyed your time in Reykjavik, and that you got a chance to experience all what we offer to our guests. We hope you visit us again soon and we look forward welcoming you back!

Best regards,
Arnar Freyr Óskarsson
Assistant Hotel Manager

Anmeldt 16. februar 2017 via mobile enheter

Hotellet var fint, dog ikke rent på rommet. Frokosten var under forventning. Hotellet er over gj.snittet mtp. Standard, dog står det absolutt ikke til forventningene mtp. Pris. Vil ikke benytte meg av Hotel Borg ved neste anledning

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, sebwiese
Anmeldt 27. mars 2016

Først: Dette er et flott hotell; god standard og den gjennomførte art deco-stilen er fantastisk!
Vi bodde på rom 404 mot bakgården. Dette rommet ligger vegg i vegg med heisen, noe som gjorde at vi ønsket bytte rom. Resepsjonen var imøtekommende og tilbød oss et annet rom, men dette var et mindre rom, så vi valgte å bli værende på 404. Og så viste det seg heldigivis at vi ikke hørte noe til heisen.

Verre er det at i bakgården også er en nattklubb. Det var ikke verre enn at vi sovnet likevel, men hotellet bør gjøre gjestene oppmerksommme på dette på sine nettsider.

Og så kommer jeg til dette hotellets store gåte:
Hvordan er det mulig å sette sammen en så begredeleig frokostbuffet? I den samme restaurangen ble jeg første kveld servert den beste biffen jeg noensinne har spist. Og så serveres det en frokostbuffet som sannsynligvis er den verste jeg har erfart. Dette er ikke logisk!
Ellers vil jeg berømme personalet både i restaurangen og resepsjonen som er hjelpsomme og gir god service.

Romtips: Det er en nattklubb i bakgården
Dato for oppholdet: mars 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 19. oktober 2015 via mobile enheter

Torsdag til søndag bodde jeg der - fikk ett stort flott rom med fin utsikt til en park. God frokost med bra åpningstid til litt ut på dagen. Bruke få av fasilitetene, så etterpå at de hadde Spa! Hotellet ligger " midt i smørøyet" for shopping, spisesteder, barer og utesteder, siden det var Firmatur aner jeg ikke om det er dyrt å bo der. Skal jeg tilbake kunne heg gjerne bo her igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, 993olek