“Nydelig mat”

Kjøkken: Grill, Sjømat, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4 mai 2017

Maten var variert og veldig god. Tydelig råvarer av veldig god kvalitet, og kokkene vet virkelig å framheve dette.

Takk, Balder1972

Anmeldt 19 oktober 2016 via mobile enheter

Veldig god mat. Vi hadde en 4 retters meny, med lam til hovedrett. Veldig godt alt sammen. Vinen var litt dyr. Koselig sted

Takk, Line A
Anmeldt 10 oktober 2016 via mobile enheter

Hyggelig restaurant. På menyen tradisjonelle retter med en forfriskende vri. Rause porsjoner (mange vil kanskje foretrekke å dele, noe servitørene legger fint til rette for). Servicen var for langsom og enkelte måtte vente lenge på bestilling og mat, men dette var nok en ekstra travel kveld.

Takk, Asbjørn B
Anmeldt 25 august 2016 via mobile enheter

Middagen her var fantastisk! God servise fra de ansatte og koselige lokaler. Vi spiste stekt salt torsk med fritert torskekjake til hovedrett. Dette var utrolig godt! Til dessert spiste jeg hvit sjokolademousse med sorbet og varm karamellsaus,himmelsk! Skulle ønske jeg kunne dra dit flere ganger og prøve ting fra menyen.
Plassen anbefales virkelig! Anbefaler og å bestille bord i forveien.

Takk, Marita G
Anmeldt 12 juli 2016 via mobile enheter

Herlig resturant, det eneste som var, var at de leverte lite hummer selv om meny navnet tilsa at vi skulle fråtse. Servicen var god, med gode tips til drikke.

Takk, Hooverthedoover

Reisende som så på Sjavargrillid Seafood Grill, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Sjavargrillid Seafood Grill? Del dine erfaringer!