Trip.com
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Enkle og ryddige rom med god frukost! Hotellet ligg to minutt frå den store handlegata og det er gåavstand til det aller meste. Servicen er svært god, og vi er veldig nøgde med opphaldet vårt der!Anbefalast på det sterkaste.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Per1nge
Agnar D, General Manager på Fosshotel Raudara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Takk for din anmeldelse av Fosshotel Rauðará. Vi er glade for at du likte oppholdet ditt og håper å ønske deg velkommen igjen.

Anmeldt 2. juli 2018

Ligger i gangavstand fra sentrum og lett å finne fram. Forholdsvis rolig strøk.Kort veg til Busscentral. Noe for enhver på frokostbordet. Rommet var greit. Ut over rommet og frokostsalen er det ingen steder å sitte på kveldene.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Geir D
Agnar D, General Manager på Fosshotel Raudara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2018

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding.

Ved å fortelle oss hva du likte om ditt opphold og hvordan vi kan forbedre, hjelper du oss med å levere en overlegen opplevelse for deg og andre gjester i fremtiden

Anmeldt 24. april 2018

Det er et OK hotel med fin beliggenhet , kort å gå til hovedgaten og forskjellig severdigheter. Vi fikk først et hjørnerom i 4 etasje med en merkelig trapp og sovesofa nede. Det var ikke en suite som bestilt så vi fikk byttet til et annet rom som var noe bedre, men ikke som forventet etter å ha lagt ekstra penger i oppgradert rom. Luktet også veldig sigarettrøy der. Dobbeltsengen var smal og med en tynn madrass. Frokosten var god, men tidlig utvalget dårlig når man skulle på utflukter og ble hentet tidlig på hotellet. Jeg ville ikke valgt dette hotellet om jeg skulle til Reykjavik en gang til.

Romtips: Ikke i 4 etasje med utsikt til bakgården i allefall, 429 var veldig dårlig.
Dato for oppholdet: april 2018
Takk, tonjeniel
Anmeldt 31. juli 2017

Ble mottatt av en hyggelig og hjelpsom resepsjonist som også anviste parkering i hotellets garasje med mange ledige plasser. Et lite utsalg i resepsjonen med det aller nødvendigste og en liten bar i forlengelsen av resepsjonen.

Fikk tildelt et familierom i 4. etg over to plan, sofa i nederste plan var ferdig oppredd (sovesofa) som gir lite sitteplasser. I etasjen over var dobbeltseng og et lite bord med to stoler.
Heisen er gammel og treg.

Svært begrenset kvalitet på TV-signaler, tom minibar og ganske slitte overflater jevnt over. Renholdet var bra og badet utstyrt med alt man trenger.
Fikk utdelt bare et nøkkelkort, som blir lite når kortet må stå i for lys og strøm på rommet (kunne spurt om flere, men det naturlige er vel å gi ut minst to?).

Hotellet ligger i et rolig kvartal, noe trafikk i gaten utenfor, men lite støy. Med det er det også litt avstand å gå til spisesteder/barer, men helt overkommelig.

Frokosten var ganske vanlig med noe kald og varm mat, diverse frukt og søtt. Raske kaffemaskin, rask rydding og innbydende presentasjon.

Rask og hyggelig utsjekk.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, kennethsK8492DW
Agnar D, General Manager på Fosshotel Raudara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2017

Kjære Kenneth S

Takk for din anmeldelse
Vi håper å ønske deg velkommen igjen

Agnar Diego
Hotel Manager

Anmeldt 27. april 2017

Lite serviceinnstilt persoanle i resepsjonen. På kveld og natt er det svært mye støy og forstyrrelser som høres inn på rommene. Lite innbydende frokost med dårlig utvalg.
Ikke et hotell vi kan anbefale dersom man ønsker å være uthvilt til neste dag for nye opplevelser.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, rolfm219