Gratis avbestilling frem til 27/07
  • Frokost inkludert
Gratis avbestilling frem til 29/07
  • Restaurant
Besparingsvarsel! 12 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 12 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 530 per natt.

Hotel Holt(Reykjavík)
  • Restaurant
Hotel Island(Reykjavík)(Mye for pengene!)
Gratis avbestilling frem til 21/07
Travelocity
  • Frokost inkludert
Travelocity
Anmeldt 27. mai 2013

Flott hotell i utkanten av Reykjavik - interiøret og utsmykningen var nydelig. Alt på hotellet var førsteklasses, betjeningen i resepsjonen var veldig flinke og tålmodige med å gi oss gode råd på alt vi spurte om. Spesielt Gunnar - ble vår favoritt-resepsjonist. Alltid smilende. Restauranten hadde god mat, men der var ikke servicen det beste vi har opplevd. Bar med Happy-Hour mellom kl 17 og 19 fikk vi stor glede av, og enkel servering av mat i Bistroen ved baren. Gratis buss inn til Reykjavik 3 ganger pr dag var jo også et pluss. Men det eneste minuset var at hotellet lå litt for langt fra selve sentrum i Reykjavik - 25 minutter å gå blir jo litt langt. Ellers var det ingenting å trekke på dette hotellet.

• Opphold: mai 2013, reiste med venner
Takk, monast
Anmeldt 27. mai 2013

Servicen var fantastisk, alle bestillinger ble gjort gjennom hotellet og alt fungerte godt!
Rommet var fint, savnet mulighet for frisk luft.
Ligger litt utenom sentrum, men det gikk greit med spaserturer og taxi.

• Opphold: mai 2013, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hotell.no
Takk, siri_solem
Anmeldt 15. mai 2013

Etter det opprimlige Hotellet var overboket ,fikk vi en skikelig oppgradering.
Vi hadde en langhelg i Reykjavik og Hotellet var fantastisk. God Frokostbuffet med alt mulig.
Bra Kafemaskin.Store fine rom.Gratis transport til byen tre ganger om dagen.
God beligenhet. Hotellet ordner med turer hvis ønskelig.

• Opphold: mai 2013, reiste med familie
1  Takk, chefpeter61
Anmeldt 16. november 2012 via mobile enheter

Greit nok hotell. Rent og pent. Fine rom. Men kjipt å bli kastet ut fra frokostsalen fordi man har lagd matpakke(!) Jeg har bodd på en rekke hoteller rundt omkring i verden. (har vært i over 50 land) Men aldri opplevd å ikke få lov til å lage matpakke. Betaler såpass mye penger for å bo på hotellet. Smålig! (Rommet er en junior Suite)

• Opphold: november 2012
4  Takk, ivarelykke
Anmeldt 12. september 2012

Hotellet ligger 15-20 min fra midt-i-byen, dvs at vi hadde rolige omgivelser uten nattebråk. Vi fikk et stort rom med tre 120-senger, passet oss perfekt. Bra bad med badekar. Renhold og standard som 4-stjerners; Ganske moderne, god komfort, hyggelig betjening med bra servicevilje. Frokosten var ypperlig, buffeten hadde veldig bra utvalg, og kaffe ble servert på bordene. Vi spiste også middag på hotellet på lørdag kveld, da hadde de kveldsbuffet og pianist. Pianisten var litt gått ut på dato, men atmosfæren og maten var flott. Kan trygt anbefale dette hotellet for langweekend for å oppleve Island. Vi var tre venninner, men jeg tar gjerne med familien til samme sted. Vi bestilte noen måneder i forkant direkte på hotellets nettside, og fikk god pris. Både flybuss og de største utfluktsselskapene har henting/levering på hotellet, veldig praktisk.

Romtips: Vi bodde i den gamle fløyen - rolig fra trafikk, men litt varmt på rommet.
  • Opphold: august 2012, reiste med venner
1  Takk, Tutta_12