“Ett hotell du vender tilbake til.”
Anmeldelse av Grand Hotel Reykjavik

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Grand Hotel Reykjavik
Nr. 24 av 54 hoteller i Reykjavík
Grønne ledereGullnivå
Anmeldt 31 mai 2015

God service, gode rom. Bra mat. Ligger litt utenfor sentrum, men det er god bussforbindelse utenfor døren. Mange muligheter i nærheten - både trim - underholdning - mat. Her er stedet en vender tilbake til.

Romtips: Alle rom var gode. Hadde vanlig dobbeltrom
  • Opphold: april 2015, reiste som et par
Takk, 99BjornP

Anmeldt 17 april 2015 via mobile enheter

Jeg var her i en helg og er storfornøyd. Jeg skulle gjerne blitt lenger. Hotellet har fine moderne rom. Jeg anbefaler 12 etg. Det er moderne, ryddig og nytt. Hotellets ansatte er veldig hyggelige og behjelpelige men burde snakke bedre engelsk.
Hotellet ligger i gangavstand til sentrum og den nydelige sjøen

Opphold: april 2015
Takk, ElisaMarie86
Anmeldt 17 april 2015

Vi bodde to stykker på hotellet i 3 netter. Store fine rom med gode senger.
Hotellet ligger ca 30 minutts gåtur fra sentrum.
Frokosten var bra med godt utvalg.
Service i resepsjonen var meget bra.
TV med norske kanaler.
Bra utgangspunkt visst du ikke vil bo sentralt.
Vi bor gjerne her flere ganger.

Romtips: Anbefaler å be om et rom med utsikt.
  • Opphold: februar 2015, reiste som et par
Takk, Roy P
Anmeldt 7 april 2015

Vi var en familiegruppe på 8 pers. God standard, rent og pent overalt. Betjeningen var hjelpsom, alltid klar for å hjelpe oss. Det var gratis/ taxi/ buss til sentrum, bare å bestille på forhånd. Vi spiste i restauranten på hotellet, 2 kvelder, første kveld fikk vi anbefalt 5 retters meny, denne falt i smak hos hele selskapet. Hyggelig at sjefskokken tok en tur ut og slo av en prat etter middagen.

Romtips: Over vanlig standard på rommene. Positivt at det ikke var tepper på gulvene.
  • Opphold: april 2015, reiste med familie
Takk, NorwayNorwegian
Anmeldt 25 april 2014

Stort og flott hotell i utkanten av sentrum. Gåtur på ca. 25 min inn til sentrum. God frokost og service. Stort og flott rom i 2. etg. med to enkeltsenger. Litt varmt på rommet siden ventilasjon ikke så ut til å fungere skikkelig. Rom vendte inn mot resepsjonsområde/atrium som vi hørte litt bakgrunnsstøy fra, men det var ikke noe problem.

• Opphold: juli 2013, reiste med familie
Takk, Vidar O
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Reykjavík hotellene
Hilton Reykjavik Nordica
Hotel Laxnes
Nr. 1 av 1 i Mosfellsbaer
1 094 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Grand Hotel Reykjavik? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Grand Hotel Reykjavik

Adresse: Sigtun 38, Reykjavík 105, Island (tidligere Top CityLine Grand Hotel Reykjavik)
Beliggenhet: Island > Capital Region > Reykjavík > Laugardalur
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Tekjøkken Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.3 grønt hotell i Reykjavík
Nr.6 spahotell i Reykjavík
Nr.15 luksushotell i Reykjavík
Prisnivå: kr 1 247 - kr 4 090 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Grand Hotel Reykjavik 4*
Antall rom: 311
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Grand Hotel Reykjavik. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Top Cityline Grand Reykjavík

Er dette din oppføring på TripAdvisor?