• Frokost inkludert
  • Restaurant
  • Frokost inkludert
Hotel Holt(Reykjavík)
  • Gratis parkering
Hotel Island(Reykjavík)(Mye for pengene!)
  • Restaurant
22 Hill Hotel(Reykjavík)(Mye for pengene!)
Hotwire.com
Anmeldt 12. oktober 2015

• Opphold: oktober 2015, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Anmeldt 15. september 2015 via mobile enheter

Hotellet ser flott ut, og vi hadde et bra opphold. Men det er et typisk turisthotell med busslaster med turister, trege heiser og kaos ved frokosten. Kveldsbuffeen var grei nok, men dyr. Anbefaler gjester å spise ute. Teppene i første etage var skitne og bør skiftes ut. Vinduet på rommet måtte åpnes med en bryter. Denne virket ikke. Ingen minibar og vi savnet vinglass på rommet. Dusjen var enkel og det rant mye vann utover badegulvet. De som jobbet på hotellet var imidlertid hyggelige og serviceminded. Men skulle jeg dratt tilbake ville jeg ha valgt et hotell som lå nærmere sentrum.

Opphold: september 2015, reiste med venner
Takk, Wenche Ø
Anmeldt 15. september 2015

Fint og rent hotell rett utenfor sentrum. Behjelpelig og hyggelig betjening. God frokost!
Gode bussforbindelser. Utflukter direkte fra hotellet. ca. 20-25 min å gå til sentrum.
Gratis buss til sentrum.

• Opphold: februar 2015, reiste som et par
Takk, lindastuv
Anmeldt 8. september 2015

Var heldige og fikk juniorsuite i 13.etasje. Meget god utsikt over ''hele byen'' og fint rom. Godt luft og lite støy, god mat og god service. Enkelt spa, med gode behandlinger til en ok pris. Roomservice var billig og kjapp.

Romtips: Noen rom har vinduer inn mot resepsjon. ingen utsikt og dårlig luft.
  • Opphold: september 2015, reiste med familie
Takk, silje h
Anmeldt 6. august 2015

Fint og moderne rom, god service, gode parkeringsmuligheter. Den ligger litt utenfor sentrum, men det tar bare kanskje en liten halvtime å gå dit, og uansett vei du velger, er det mye å se. Et fint valg.

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, Jorunn F