“Middag...?”

Kjøkken: Helsekost
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Hadde lest om spisestedet, og etter en dag med koselig byvandring var vi klare for middag. Med en 'vegan-datter' var plassen perfekt; veganpizza og salat. Sønn på 17 år slet med å spise en kyllingvraps (full av grønt) og for han 'merkelige' salater til. Vi voksne koste oss med kyllingsuppe, fantastisk brød og salater. En riktig koselig lunsjplass og et lettere middagsalternativ. Betalte Ca 500 Nkr.

Takk, RsndiBergvik

Anmeldt 9. juni 2016

Jeg og kjæresten stakk innom her for å spise lunsj. Han har cøliaki og jeg spiser vegetarisk, og de hadde gode tilbud til begge to. Jeg spiste spinatlasagne med tre forskjellige salater som tilbehør (man velger en hovedrett og tre salater). Den var aldeles nydelig. Anbefaler stedet varmt.

Det eneste som trekker noe ned var at servitøren virket litt sur. Eller sliten. Eller oppgitt. Hun hadde kanskje en dårlig dag, jeg vet ikke, men etter vennligheten vi hadde møtt på stort sett alle andre spisesteder på Island ble det merkbart at hun ikke smilte en eneste gang.

Takk, Julie D
Anmeldt 18. april 2016 via mobile enheter

Minn uppáhalds grænmetisstaður á Íslandi. Frábær matur góð þjónusta og gott verðlag. Eftirréttir í sérstöku uppáhaldi og grænmetis sushi kemur skemmtilega á óvart

Takk, sirryjakobs
Anmeldt 31. desember 2015 via mobile enheter

Á Gló-veitingastöðunum fæ ég mér gjarnan súpu dagsins (frí ábót) með brauði (m/hummus) og kannski salati eða þá valið salat eða t.d. kjúklingavefju. Ómissandi að fara líka á djúsbarinn í engiferskot. Úrvalshráefni og einstaklega ljúf þjónusta.

Takk, Kristján Geir A
Anmeldt 24. november 2015

Jeg hadde ikke hørt eller lest om Glo før vi dro dit. Jeg er heller ikke vegetarianer, så maten overasket meg virkelig. Nydelig. Bestilte en kjempe god lasagne+ salat. Etter flere dager i Reykjavik med store middager, var det godt med noe lettere. Dette stede Anbefaler jeg.

Takk, Ann-Kristin S

Reisende som så på Glo, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Glo? Del dine erfaringer!