“Frábær matur”

Kjøkken: Internasjonalt
Omgivelser: Laugardalur
Omgivelser: Laugardalur
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Fiskigratínið var æði, súpa og brauð í bónus þó svo að þetta hafi verið takeaway. Mjög góð þjónusta. Södd og sæl, takk fyrir okkur

Takk, JohannaC1047

Anmeldt 4. august 2019

Utrolig god mat i trivelig omgivelse med god service og dette til helt greie priser etter vår mening. Vi hadde dagens og en blåskjellsuppe til forrett, en lam og en steinbit til hovedrett og avsluttet med hver sitt kakestykke og kaffe til dessert. Alt smakte fortreffelig!
Du får all service ved bordet og så slipper du å sitte og vente på regningen, den betaler du ved baren når du er klar til å gå!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, kaprilu
Anmeldt 17. juni 2015 via mobile enheter

God mat, særlig fiskerettene. Fisken var fersk og god.
God service. Vennlige servitører. Anbefales.
Prøv gjerne flere av fiskerettene

Dato for besøk: juni 2015
Takk, erla45
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 3. september 2014 via mobile enheter

Absolutt verdt å dra til denne delen av Reykjavik for å spise middag i dette lokale området! Vi spiste vågehval for første gang ... MMM! Servicen var svært omsorgsfull.

Takk, GaramMasala
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 4. august 2014

God mat - fisk og hval var begge utmerket - til en grei pris. I et område øst for sentrum, dette ble anbefalt av gjestehuset vårt og vi er glade for at vi tok henne råd!

Takk, Romyzoe

Reisende som så på Lauga-as, så også på

Reykjavík, Capital Region

Har du vært i Lauga-as? Del dine erfaringer!