Anmeldt 28. desember 2016

Ég dvaldi tvo sólarhrínga á hótelinu nú um miðjann desember í númer 226. Í viðbót við morgunverði snæddi ég kvöldverð, og að öllu leiti var séð vel um það. 226 inniheldur alt sem þarf til að gera dvöl góða; útsýni yfir flugvöllinn, góða sæng, kodda og kyrð. Ég hafði bílaleigubíl, sem beið mín á Keflavíkurflugvelli þegar ég kom frá Noregi hvar ég bý. Bíllinn hafði það gott á rúmgóðu bílastæði hótelsins. Starfsfólkið reyndist eins og hugur mans. Ég er í alla staði ánægður með dvölina, og mun endurtaka hana ef tækifæri gefst.

Romtips: Ég hafði nr. 226. Útsýni yfir flugvöllinn. Kyrrlátt og gott á allan hátt.
Dato for oppholdet: desember 2016
  • Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Örn A
Anmeldt 20. oktober 2016 via mobile enheter

Vi hadde 4 flotte overnattinger på dette hotellet. Vi hadde et superior rom (flora deluxe). Det var meget stort og romslig. Hadde vi vært hele familien ville dette fortsatt føltes stort. Badet hadde rene overflater og virket nylig oppusset. Sengene var store og gode å ligge i. Vi hadde rom bort i fra selve flyplassen. Vi hørte ingen ting til fly som kom og gikk.
Selve SPAet fikk vi ikke prøvd. Dette pga et tettpakket program og litt kort åpningstid på SPAet. Frokosten var OK og hadde det meste en continental frokost skal ha, savnet speilegg. Hotellet ligger noe utenfor selve sentrum, men det er ikke noe stort problem. De fleste utflukter henter på hotellet og det var mulig å låne busskort for bussen inn til sentrum.

Dato for oppholdet: september 2016
1  Takk, Oskar W
Anmeldt 6. september 2016 via mobile enheter

Flott hotell med avslappende spa, mulighet for massasje/ulike behandlinger. Flinke massører! Kanskje ikke første sted jeg ville dratt med barn, men med kjæresten er dette stedet å anbefale. Ca 20 min gange til sentrum. Hyggelig personale og god mat!

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, eeerlend
Anmeldt 13. mai 2016

Vi synes det var god mat og rent hotellrom.
Eneste vi synes var dumt, var at siden vi var gjester på hotellet måtte vi fortsatt betale nesten full pris for å ta en liten svømmetur. Måtte betale for hver gang du brukte det, selv om det var samme dag.
Blide og imøtekommende personell.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Elisabeth B
Anmeldt 9. mai 2016

herbergið var mjög rúmgott og fallegt, fallegt útsýni og nóg af bílastæðum. Gott starfsfólk og skemmtilegur andi. Ég mun að sjálfsögðu vera með ykkur aftur fljótlega. Takk fyrir frábæra þjónustu og flott herbergi :)

Dato for oppholdet: april 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, _marsd_ttira