3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Hotel WebsiteUSD 95
travelup.comUSD 145
Anmeldt 17. mai 2021

Mjög ánægð með dvölina, starfsfólkið allt yndislegt, frábært staðsetning og meiriháttar útsýni útum gluggann í mínu herbergi og leið bara mjög vel þarna. Mun pottþétt koma aftur, takk kærlega fyrir mig.

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, disa87
Anmeldt 2. februar 2021

Það var heldur kalt inn í herberginu og lítil hljóðeinangrun milli herbergja. Mætti vera hárblásari á herbergjum. Annars mjög gott fyrir þetta verð. Sváfum mjög vel. Heildarupplifun góð fyrir eina nótt.

Dato for oppholdet: januar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Gudrun071170
Geir Gígja, General Manager på Hotel Cabin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2021

Sæl Gudrun071170

Takk fyrir dvölina hjá okkur og gott að heyra að upplifun ykkar hafi verið góð. Við bjóðum hárblásara í sumum herbergjategundum en svo er líka hægt að fá í móttökunni hjá okkur.

Vonumst til að sjá ykkur aftur.

Kær kveðja

Anmeldt 18. november 2019

Trange rom helt klart, skulle bare sove der. Rent og pent, ypperlig beliggenhet i forhold til å gå turer langs havna, ca 50 gåtur inn til Reykjavik som forøvrig er en flott tur. Hyggelig og hjelpsom betjening.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Heidi K
Anmeldt 4. august 2019

Var godt fornøyd med valget av hotellet. Rommene er små, men har det du trenger. Frokostbuffeen var helt grei og ga en fin start på dagen. Beliggenheten er helt topp med kort gangavstand til sentrum av Reykjavik og busstopp like utenfor. Her var det også kort avstand ned til havnepromenaden som er nydelig å ta spasere langsmed og nyte fantastiske solnedganger om du er heldig å ha været på din side!
Rent, ryddig og god beliggenhet!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, kaprilu
Anmeldt 5. april 2019 via mobile enheter

Vi hadde lest forskjellig om hotellet, men ble positivt overrasket. Den døgnåpne resepsjonen var høflig og hjelpsom. Vi hadde et lite rom i 5. etasje, med fjodutsikt! Badet var helt greit, og gode senger. Greit barområde i foajeen, og souvenirbutikken var hjelpsom. De bisto med råd også excursion bookinger. Matsalen var stor med frokostbuffuet. Vi spiste middagsbuffet siste dagen, islandske kroner 1950 pr pers. Alt, utenom aljoholholdig drikke var unkludert. Resepsjonen hadde stålkontroll på fly og utfluktsbusser. Hotellet lå ca 30
minutters gange fra sentrum, og ca 7 minutters gange til det store badet Laugalaglaugur, som også er verd et besøk. Dette er et lavbudsjetthotell, som vi gjerne kommer tilbake til.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, solbrillesmil
ida_s_berg, sales and marketing representative på Hotel Cabin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2019

Hej solbrillesmil,

Tack för att du tagit dig tid att recensera er vistelse. Det är alltid tacksamt med feedback.

Kul att höra du hade en bra upplevelse :)

Du är hjärtligt välkommen igjen.

Vänligen,
Hotell Cabin / Ida