Vio.com
Trip.comUSD 209
Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Trivelig hotell med god service like ved Hallgrimkirken. Trivelig personale. Sentralt men likevel rolig område, gangavstand til byens beste restauranter. Enkel, men god frokost. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, mettemaritj
Anmeldt 4. september 2016

Hotellet ligger veldig bra til i gangavstand til sentrum i Reykjavik, vis-a-vis Hallgrimskyrkja. Hotellet har enkel standar, men det er rent med gode senger og helt greie rom. Frokosten er enkel men tilbyr alt man trenger for en god start på dagen, inkludert det tradisjonelle islandske rugbrødet. Deilig sursild, kokte egg, diverse cerealer og selvbetjening av vafler er blant tilbudet sammen med oppskåret frukt og grønt. God pris og god beliggenhet i en veldig dyr by gjør at stedet scorer høyt for meg.

Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Tor W
Anmeldt 30. august 2016

Ganske bra hotell som er sentralt beliggende rett ved Hallgrimskirka. Lite støy fra veier og omgivelser.
Ganske nyoppusset rom med gode senger.
Frokosten er grei nok, men kunne nok vært bedre.
Positivt med mulighet for gratis kaffe/te hele døgnet.

Dato for oppholdet: august 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Takk, thort488
Anmeldt 25. august 2016 via mobile enheter

Virkelig en koselig plass, med greie folk. Sentralt, god frokost og gode senger. Perfekt for et par netter, jeg er veldig fornøyd! Prisen er heller ikke noe å si på! Mye fint å se i nærområdet! Hallgrimskirka er nermeste nabo :)

Dato for oppholdet: mai 2016
Reisetype: Reiste alene
Takk, David Nicholas B
Anmeldt 12. juli 2016

Sentralt, men litt "slitt" hotel. Helt greit - men det var ikke lystette gardiner, viduene kunne kun åpnes på gløtt og siden det ikke er aircondition på hotellet så ble det både lyst og varmt om natten (sommer). Ikke noe gode hodeputer eller dyne, madrass var helt OK. Enkel frokost med ferdigskårede brødskiver og lite utvalg av pålegg. Positivt: vaffelrøre med vaffeljern - godt med nystekte vafler til frokost. Hotellet består av "hovedhis" og et aneks over gaten. Vi bodde i anekset - kunne god vært vedlikeholdt bedre, men det var rent. Veldig lytt. Ingen sikker baggasjeoppbevaring ved ankomst eller avrese - kun plassering i gangen rett innenfor inngangsdøren. Hyggelig "bakhage" hvor man kan slappe av. Sentralt - 10 minutters skate gange til byen. Ligger "øverst" i en av de 2 handlegatene. Ingen heis - så man bør unngå tunge kofferter.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Suhoma