“Flott hjemmekoselig hotell i sentrum”
Anmeldelse av Hotel Odinsve

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Hotel Odinsve
Nr. 14 av 54 hoteller i Reykjavík
Anmeldt 4 oktober 2016 via mobile enheter

Beliggenheten er flott, gangavstand til alt i sentrum. Hotellet har ikke parkering, det er soneparkering i nærheten, og tverrgaten bak hotellet er gratis. Vi var en familie på 5 som fikk en leilighet på gateplan, helt greit da det er stille ute i gatene, kan muligens fortone seg annerledes i sommermånedene. Grei leilighet med 2 soverom og stue, alle rom med egen TV og norske kanaler. Kaffemaskin og vannkoker til te.

Opphold: oktober 2016, reiste med familie
Takk, Ole G

Anmeldt 28 august 2016

Hotellet har en fantastisk sentral og hyggelig beliggenhet og perfekt for oss som var på venninnetur (6 personer i reisefølget). Det har fine rom med gode senger, føner, vannkoker, strykebrett og strykejern og ikke minst serverte de en nydelig frokostbuffet. Betjeningen var usedvanlig hyggelig og hjelpsom, og resepsjonistene var på tilbudssida med råd og hjelp. De ordnet raskt og effektivt opp med et smil om munnen og de snakket et glimrende engelsk. Vi hadde et utrolig fint opphold. Det er kun en ting vi ønsker oss til neste gang og det er et ekstra speil på rommet slik at to venninner kan sminke seg samtidig uten problem da badet kun var dimensjonert for en person ad gangen. Utover det kan jeg trygt anbefale Odinsve.

• Opphold: august 2016, reiste med venner
1  Takk, IngerOsloNorge
Anmeldt 31 januar 2016 via mobile enheter

Et hotell hvor man får mye for pengene. Vi bestilte et standardrom og fikk et romslig og fint rom med stort vindu. Vi var nok heldige med rommet for vi tittet inn på andre rom og de var mye mindre. Badet var fint, vi fikk med badekar også. Vi kjørte bil og det var flere parkeringsplasser utenfor. Frokosten er veldig god! Vi anbefaler dette hotellet.

Opphold: januar 2016, reiste som et par
Takk, Ingri R
Anmeldt 11 november 2015

Stor leilighet midt i sentrum.Kort vei til parkering og supermarked. Gode senger med gode dyner og puter. Super plass å bo om du er flere enn 2 stk. Rent over alt, og gode store rom. Fullt utstyrt kjøkken

• Opphold: november 2015, reiste med venner
Takk, Lena H
Anmeldt 20 juli 2015

Vi leide en leilighet med plass til fire personer gjennom hotell Odinsve. Leiligheten var ren, moderne og hadde en fantastisk utsikt mot kirken i Reykjavik. Fult utstyrt kjøkken og veldig gode senger. Det pågikk vedlikeholdsarbeid på utsiden av bygget men hotellet hadde bedt arbeiderne om å ikke starte før klokken 10 på morgenen så vi ble ikke plaget av dette.

Wifi forbindelsen kunne vært raskere og inngangen kunne vært bedre merket da bygget har flere inngangen.

Hyggelig leilighet som vi gjerne bor på igjen

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
1  Takk, Sililjen
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Reykjavík hotellene
Hilton Reykjavik Nordica
Kvosin Downtown Hotel
Nr. 5 av 54 i Reykjavík
662 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Hotel Odinsve? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Hotel Odinsve

Adresse: Odinstorg Thorsgata 1, Reykjavík 101, Island
Beliggenhet: Island > Capital Region > Reykjavík
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice Transporttjeneste Suiter Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.8 luksushotell i Reykjavík
Prisnivå: kr 1 220 - kr 2 912 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Hotel Odinsve 4*
Antall rom: 50
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Hotel Odinsve. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Odinsve Hotel Reykjavík

Er dette din oppføring på TripAdvisor?