“En matopplevelse utenom det vanlige”
Anmeldelse av Grillmarkadurinn

Grillmarkadurinn
Vurdert som nr. 41 av 521 Restauranter i Reykjavík
Kjøkken: Sjømat, Steakhouse, Skandinavisk, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Miðborg
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi var et følge på 16 stykker som skulle spise middag her. Det var litt ventetid selvom vi hadde bestilt bord, men med litt drikke gikk det greit. Så til maten - for en opplevelse! Det er nesten vanskelig å finne ord for hvor godt dette var. Det var 3 små forretter først, før en aldeles mør biff, fulgt av et dessertfat som var vanskelig å motstå. Dette stedet må man til om man er på Reykjavik

Takk, 2014Eva

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Intimt og stort lokale med mange opplevelseskvaliteter. Vennlig mottagelse og vilje til å imøtekomme våre ønsker: plassering med minimal bakgrunns støy (musak) og god mulighet til føre en god samtale. 8-10 retters tastmenu med variasjoner fra islandsk kjøkken. Alt nydelig og smaksrikt tilberedt og ledsaget av gode viner. En strålende kulinarisk opplevelse. Ett minus: man skifter tallerken og bestikk ved overgang fra fisk til kjøtt !

Takk, DagB45
Anmeldt 18. juni 2018

Åtte retter kan høyrest mykje ut, men når det ikkje er store bitane kvar gongen, og du får god tid mellom kvar rett vert det ein fest frå start til slutt. Fire forretter, tre hovudretter og ein dessert som kompletterte måltidet. Med smakebitar av råvarar eg ikkje hadde prøvd tidlegare, og som ein knapt kan få prøve andre stader. Har de tid er dette ein flott stad å nytte noko av feriepengane!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Øyvind W
Anmeldt 18. mai 2018

Forhåndsbestilt bord - fikk fin plassering i restauranten. Utmerket service og smakfulle retter. Kan absolutt anbefale denne restauranten et besøk!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Vacation597979
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Vi var her på jobbtur med 20 andre. Vi bestilte hele menyen og tok det som en type tapas. Det kan anbefales.
Fantastisk god mat og utrolig kult sted. Vi satt i kjelleren. Be om bord i kjelleren da får du den beste opplevelsen.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Atle c

Reisende som så på Grillmarkadurinn, så også på

Har du vært i Grillmarkadurinn? Del dine erfaringer!